וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האבא אלכוהוליסט, הבן מועמד לנשיאות

בסרט תיעודי חדש של רשת CNN נחשפים פרטים מפתיעים על חייו של ברק אובמה. אחותו למחצה: "נולדנו לתוך משפחה מסובכת"

חיים בצל מותו של האב המרשים שהיה אלכוהוליסט, ילדות "קולית" בהוואי, ה"מאמות של אובמה" משיקגו והצטיינות בהרווארד. סיפורים אלה ואחרים על חייו של המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארצות הברית נחשפים בסרט תיעודי חדש של רשת CNN, המביא עדויות מפי חבריו וקרובי משפחתו של ברק אובמה, כמו גם ראיונות עם אובמה עצמו.

"אבא שלי היה דמות כמעט מיתית במשפחתנו", מספר אובמה בסרט בהתייחסו למותו של ברק האב בתאונת דרכים, "תמיד שמענו כמה חכם הוא היה, איזה תלמיד מוצלח, איך הוא ידע לדבר יפה וכו'. זה יצר שאיפות וציפיות גבוהות. מצד שני זה היה מישהו שלא היה שם ושלימים אגלה שהיה אלכוהוליסט. גיליתי שמדובר באדם שלא היה בסדר עם המשפחה שלו וזה היה דבר שחשתי שצריך לכפר עליו".

אחותו למחצה של אובמה, מאיה סואטורו, מספרת אף היא על חוויות הילדות שלהם: "נולדנו לתוך משפחה מסובכת שהקיפה יותר מיבשת אחת. מרגע בואנו לעולם נתקלנו בהזדמנויות ליצור קשרים". חבריו של הסנאטור הכריזמטי מספרים שהוא ניצל הזדמנויות אלו היטב. "הוא היה 'קול', פשוט 'קול'", מספרת בסרט חברת הילדות של אובמה אלן לום, שחלקה עמו את ספסל הלימודים בבית הספר בהוואי, "הוא היה מאוד מעודכן, הסתובב במכנסיים מתרחבים וכפכפי אצבע ודיבר עם כולם. אולי הוא אפילו היה פוליטיקאי בדרכו".

במהלך הסרט נחשפות הנשים בחייו של אובמה – לא מדובר בפרשיות אהבים, אלא בקבוצת נשים שאימצו אותו כבן בעת שעבד ב"פרויקט קהילות מתפתחות" בשיקגו. הן דאגו שיאכל ויישן כמו שצריך, ונודעו כ"מאמות של אובמה". בנוסף, מובאות עדויותיהם של קרובים ועמיתים על תקופת לימודיו של אובמה בבית הספר למשפטים של הרווארד, הקריירה הפוליטית שלו בשיקגו, הרומן בין הוריו שהתחיל בשיעור רוסית ואפילו – מה היה כינוי החיבה שלו בנעוריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully