וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם המדליה תפצה על הבושה?

הזכייה של צוברי בארד השכיחה מרבים כי מדובר באולימפיאדה הכושלת ביותר ב-12 השנים האחרונות. הצביעו, הגיבו והשפיעו

הגולש שחר צוברי זכה היום (רביעי) במדליית ארד באולימפיאדת בייג'ינג. הפרשנים מיהרו לשמוח על ה"ההישג הגדול של הספורט הישראלי". בלי לגרוע מההישג המרשים והמכובד של צוברי, נראה כי הפרשנים שכחו שעם תחילת המשחקים האולימפיים אמרו ראשי המשלחת כי אם הספורטאים לא יחזרו מבייג'ינג עם לפחות שתי מדליות, יהיה מדובר בלא פחות מ"כשלון צורב". ראשי המשלחת הישראלית נראו גם הם מדושני עונג, למרות שהאולימיפאדה הנוכחית מסתמנת ככושלת ביותר ב-12השנים האחרונות.

הברכות, כמובן, לא איחרו להגיע: ראש הממשלה אהוד אולמרט מצא זמן בין הדיונים הביטחוניים על גלעד שליט לבין הפוליטיקה הפנימית של קדימה, וכמיטב המסורת מיהר להתקשר לגולש הצעיר, ובירך אותו בשידור ישיר. "עקבתי אחריך במשך כל ימי התחרות ואני מאוד שמח", אמר ראש הממשלה, שהתקשה למצוא זמן עבור חוקריו במגוון פרשות השחיתות בהן הוא חשוד.

גם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו פתח את נאומו בדיון הפגרה בכנסת בברכות חמות לצוברי. שדרני ופרשני הטלוויזיה הציבורית התגייסו למאמץ הממלכתי: בשידור מביך שלא זכור כמוהו, צווחו השדרנים: "איזו התרגשות, צוברי הקינג הציל את כבוד המדינה".

עם כל הכבוד להישג המכובד של הגולש בן ה-22 מאילת, האם לא ראוי לזכור כי למרות הכל מדובר באולימפיאדה כושלת של ישראל? האם ראוי שמדינה שלמה תצא מגדרה בשל מדליית ארד בענף ספורט שולי? הצביעו, הגיבו והשפיעו. עכשיו אפשר גם בווידאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully