וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש בידינו רקטות שמגיעות עד לאשדוד"

חודשיים לאחר שהסכם הרגיעה נכנס לתוקף, בוועדות ההתנגדות הציגו דגם משופר של רקטות. "נירה אותן לעבר ישראל, אם היא תפלוש לעזה"

הזרוע הצבאית של ועדת ההתנגדות העממית טוענת כי יש בידיה רקטות מסוג "נאסר 4" בעלות טווח של 25 ק"מ, שמסוגלות להגיע לאשדוד. לדברי בכירים בארגון, מדובר ברקטות חדישות וקטלניות הרבה יותר מדגם הרקטות הנוכחי שבידי הארגון. לדבריהם, הם ישגרו את הרקטות לעבר ישראל, אם זאת תחליט לצאת למבצעי צבאי נרחב ברצועת עזה.

"אנו נתונים במצור מזה שנתיים", אמר בכיר הארגון אברהים דאהם לרשת CNN. "הדבר האחרון שישראל עוד יכולה לעשות הוא לפלוש לעזה ולהרוג אותנו".

דובר לשכת ראש הממשלה, מארק רגב, אמר בתגובה כי "הרקטות מהוות הפרה ברורה של הסכם הרגיעה. ההסכם אוסר מפורשות על חמאס ועל הארגונים האחרים להבריח אמצעי לחימה לרצועה". לדבריו, "ישראל שומרת לעצמה את הזכות להגן על עצמה. אנו לא מעוניינים שהשקט כיום יהיה השקט שלפני הסערה".

ראש השב"כ, יובל דיסקין, הזהיר כבר לפני חודש וחצי בישיבת הממשלה כי לארגונים בעזה יש רקטות המסוגלות להגיע עד לאשדוד. לדבריו, "השב"כ זיהה רקטות מתוצרת אירן ואף זיהה יכולת אירנית להעביר רקטות לטווחים גבוהים יותר לרצועת עזה. כמו כן, זוהתה העברה של רקטות כאלה מאירן לעזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully