וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתפר מצבו של צדוק יחזקאלי שנפצע בגאורגיה

הבוקר הועבר העיתונאי הוותיק מביה"ח בטביליסי ל"הדסה עין כרם" כשהוא במצב קשה. הרופאים בארץ הצליחו לייצב את מצבו

מצבו של שליח ידיעות אחרונות לגאורגיה, צדוק יחזקאלי, שנפצע באורח קשה אתמול במהלך הקרבות במדינה, השתפר. "צוות בית החולים שמח שמצבו של יחזקאלי השתפר והצלחנו לייצב את מצבו", אמר הערב (רביעי) לוואלה! חדשות פרופסור אבי ריבקינד, מנהל המחלקה לכירורגיה כללית ומנהל יחידת הטראומה בבית החולים "הדסה עין כרם" בירושלים.

פרופ' ריבקינד עמד בראש המשלחת שהגיעה אמש לבית החולים בטביליסי בירת גאורגיה, כדי לבחון את מצבו של עיתונאי "ידיעות אחרונות" שנפצע בעימות באזור, ולהעבירו ארצה. "הגענו לשם קרוב לחצות וכבר הבוקר הגענו לכאן עם צדוק. כשהגענו אליו הודענו לו שהגענו כדי להעבירו לארץ. לאחר שהנהן בראשו וראינו שהוא מבין אותנו הרדמנו אותו וחיברנו אותו להנשמה", אמר פרופ' ריבקינד.

יחזקאלי נפצע בחזהו בהפצצות האוויריות שביצעו הרוסים בעיר גורי. בהפצצות נהרג צלם הולנדי ונפצע עיתונאי הולנדי, שסייע בפינויו של יחזקאלי לבירה טביליסי. יחזקאלי נותח בבית חולים בעיר ומצבו הוגדר קשה.

יחזקאלי הוא כתב ידיעות אחרונות למעלה מעשרים שנה. במשך מספר שנים היה תחקירן במוסף "7 ימים" של העיתון ואף זכה בפרס סוקולוב לצד עמיתתו ענת טל-שיר, עמה פרסם, בין היתר, את סדרת התחקירים על צלילות לוחמי השייטת בקישון. בעבר היה שליח ידיעות אחרונות בניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully