וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט נחקר בפעם החמישית

חוקרי המשטרה הגיעו למעון רה”מ כדי לחקור אותו בפרשות ”ראשונטורס”, מעטפות הכסף והבית ברחוב כרמיה. עוזרו לשעבר נחקר אמש ושוחרר למעצר בית

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: ענת ברק)

חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה הגיעו הבוקר (שישי) למעונו הרשמי של ראש הממשלה אהוד אולמרט בירושלים כדי לחקור אותו בפעם החמישית. החקירה נמשכה כשעתיים וחצי ועסקה בפרשות "ראשונטורס", מעטפות הכסף והבית ברחוב כרמיה. חקירתו הקודמת של אולמרט נמשכה שלוש שעות, לאחר שהקציב לחוקרים שעה נוספת מעבר למתוכנן.

בתוך כך, יועצו לשעבר של ראש הממשלה אלדד רוטמן נחקר השבוע באזהרה על ידי היחידה הארצית לחקירות הונאה. רוטמן, הנשוי לנועה בן ארצי, נכדתו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, היה יועצו של אולמרט בעת שהיה שר התמ"ת. הוא שוחרר אמש למעצר בית עד שעות אחר הצהרים.

בתחילת השבוע דחה בג"ץ את עתירתו של העיתונאי יואב יצחק, שדרש מהיועץ המשפטי לממשלה מני מזוז לחייב את אולמרט להכריז על נבצרות זמנית. השופטים ציינו עם זאת, כי אם יתברר שהתנהלותו של אולמרט אינה מאפשרת ניהול ראוי של החקירות הפליליות נגדו, יש מקום להכרזה מסוג זה. יועץ התקשורת של ראש הממשלה אמיר דן אמר בתגובה כי אולמרט "ימשיך לשתף פעולה, ולהעמיד עצמו לרשות החוקרים, כפי שנהג עד היום בכל עת שהתבקש לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully