וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פדופילים בלגים חטפו את מדלן מקאן

כך עולה מתיק החקירה שנחשף השבוע. בנוסף, מוכרת בהולנד טוענת שזמן קצר לאחר היעלמות הילדה הבריטית, ילדה דומה הופיעה בחנותה

פרטים חדשים על חקירת היעלמותה של הילדה הבריטית מדלן מקאן: מתיק החקירה, שהותר השבוע לפרסום עולה, כי מוכרת באמסטרדם העידה כי ראתה את מקאן בחנותה שלושה ימים בלבד לאחר שנחטפה, במאי 2007. בנוסף, משטרת בריטניה בדקה בחודשים האחרונים חשד, לפיו מקאן נחטפה על ידי רשת פדופילים מבלגיה.

אנה שטאם, שעובדת בחנות באמסטרדם שבהולנד, סיפרה למשטרה, כי בתחילת חודש מאי אשתקד נכנסה לחנות ילדה כבת ארבע ששאלה אותה: "את יודעת איפה אמא שלי?". שטאם הצביעה על אישה שאיתה הגיעה הילדה, אך הילדה מיהרה להשיב: "היא לא אמא שלי. היא זרה שלקחה אותי מאמא שלי". בתשובה לשאלת שטאם מתי בפעם האחרונה היא ראתה את אמה, אמרה הילדה: "הם לקחו אותי מהחופשה".

בעיתון הבריטי "דיילי מירור" דווח, כי המוכרת העידה במשטרה כי לילדה התלוו גבר ושני ילדים נוספים. לדבריה, הילדה היתה "דומה מאוד" למדלן מקאן, מלבד צבע שערה שהיה שונה במקצת. היא הוסיפה, כי הגבר דיבר פורטוגזית ולא נראה "בן אדם נחמד", וכי האישה שדיברה אנגלית, סיפרה כי הם מנהלים קרקס בצרפת.

"בושה שהמידע לא הועבר הלאה"

בנוסף, מסמך שפורסם השבוע, מצביע על האפשרות שמקאן צולמה על ידי אדם זר שקשור לרשת פדופילים מבלגיה, שלושה ימים לפני שנעלמה. בעיתון הבריטי "דיילי טלגרף" דווח, כי האיש שלח את התמונה לחברי הרשת בבלגיה, שהזמינו את חטיפתה.

קייט וגרי מקאן, הוריה של מדלן, התייחסו אתמול לעדות של המוכרת מאמסטדרם. באמצעות דוברם קלרנס מיטשל הם מסרו, כי "אם זו היתה מדלן, אז בושה שהמידע לא הועבר הלאה". הדובר הוסיף, כי מחריד לשמוע ילדה אומרת שאישה זרה לקחה אותה מאמה.

מדלן מקאן נעלמה ממיטתה בדירת הנופש ששכרו הוריה באתר הנופש פראיאה דה לוז שבפורטוגל, מספר ימים לפני שמלאו לה ארבע שנים. הוריה השאירו אותה ואת שני אחיה התאומים לבד בדירה וסעדו ארוחת ערב עם חברים במסעדה סמוכה. מדי שעה הגיע אחד ההורים לדירה כדי לבדוק שהכל תקין, אך בשעה 22:30 גילו כי בתם נעלמה. לאחר חקירה מאומצת של למעלה משנה, בחודש שעבר סגרה משטרת פורטוגל את התיק וביטלה את החשדות כנגד הוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully