וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה: אנו מוכנים למלחמה עם ישראל

מפקד חיזבאללה בדרום לבנון: "אם היינו חלשים ישראל לא היתה מהססת לתקוף ולפתוח במלחמה נוספת. רק כוחנו מרתיע אותה"

נביל קאוק הדמות הפוליטית והצבאית הבכירה מטעם חיזבאללה בדרום לבנון אומר כי חיזבאללה חזק כעת יותר מהתקופה שבה החלה מלחמת לבנון השנייה לפני שנתיים והוא מוכן לעימות עם ישראל.
.
קאוק, שאם תתרחש מערכה צבאית בין ישראל לחיזבאללה יוביל את כוחות הארגון בדרום לבנון, אמר בראיון לעיתון הבריטי "הטלגרף", "כי כוחות ההתנגדות חזקים יותר מבעבר, והאופציה למלחמה עדיין קיימת, אם היינו חלשים ישראל לא היתה מהססת לתקוף ולפתוח במלחמה נוספת. רק כוחנו מרתיע את ישראל מלפתוח במלחמה. אנו לא מחפשים מלחמה אך עלינו להיות מוכנים".

לפי מקורות בטחוניים ישראלים ומקורות זרים ארגון החיזבאללה שילש במהלך השנתיים האחרונות את כמות הטילים והקטיושות שהיו ברשותו מעשרת אלפים לשלושים אלף. מדובר בטילים מתקדמים יותר בעלי טווח גבוה ויכולת נשיאת כמות גדולה יותר של חומר נפץ.

קאוק הודה כי חיזבאללה נסמך על אירן בכל הקשור להתחמשות הארגון ולתמיכה. "אנו גאים בידידות שיש לנו עם אירן וסוריה, וכל מדינה שמוכנה לעזור לנו להשיג חזרה את זכויותנו". כשנשאל מהיכן מגיע הנשק של ארגונו אמר קאוק, כי גורמים רבים בלבנון מתחמשים ומשיגים נשק, ואף אחד אינו שואל אותם מהיכן הנשק".
קאוק הוסיף כי ישראל מודעת לתוצאות תקיפה באירן והעריך כי לא תבצע תקיפה שכזו. את מלחמת לבנון השנייה כינה הצלחה, "ישראל לא הצליחה להשיג אף אחד מיעדיה במלחמה, היעד של 'חיסול חיזבאללה' לא הושג אנחנו עדיין כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully