וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ישראלי נהרג בתאונת דרכים בפרו

אסף חכים, בן 23, נהרג בתאונת אוטובוס בעיר איקה, בה נהרגו 6בני אדם נוספים. זהו הישראלי הרביעי שנהרג בשבוע החולף בחו"ל

אסף חכים, בן 23, תושב מעלה אדומים, נהרג אתמול (חמישי) בתאונת דרכים בפרו. ממשרד החוץ נמסר, כי חכים נהרג יחד עם עוד שישה בני אדם בהתנגשות בין שני אוטובוסים באזור העיר איקה, שמדרום לבירה לימה. הצוות הרפואי בבית החולים אליו פונו הגופות גילה תעודה של הוסטל על גופת חכים, והודיע על כך לשגרירות ישראל בלימה. צוות השגרירות אימת את התעודה עם תעודת מעבר שקיבל בשגרירות בצ'ילה. הודעה נמסרה למשפחתו, ומחר בערב, ככל הנראה, תוטס גופתו לארץ.

חכים הוא ההרוג הישראלי הרביעי בשבוע החולף בחו"ל. בתחילת השבוע נמצאה גופתו של אבנר ברדוגו, קצין ביחידת החילוץ של חיל האוויר (669), בלאוס. גופתו נמצאה במעלה נהר המקונג, בו נעלם בשבוע שעבר לאחר שסירתו התהפכה במהלך רפטינג. ברדוגו, תושב רמת ישי בן 25, טייל עם חברו ליחידה, שהזעיק את כוחות ההצלה. החיפושים אחריו נערכו מספר ימים ולקחו בהם חלק חבריו ליחידת החילוץ.

בתאונת שיט סמוך לעיר פנסקולה שבמדינת פלורידה בארצות הברית נהרגה ביום שני מיכל אלבוים, בת 24 מהוד השרון. אלבוים, עובדת של הסוכנות היהודית ששהתה בארצות הברית בשנה האחרונה, נפלה מכלי שיט ונפגעה ממדחפי הסירה. בשבוע הבא היתה אמורה לסיים את שהותה בארצות הברית, לצאת לטייל ולאחר מכן לשוב לישראל.

בסוף השבוע שעבר נהרגה דינה הושע, תושבת כרמיאל בת 49, בתאונת דרכים בצפון הודו, במחוז פנג'אב. יחד עם הושע נפגעו בתאונה בעלה ושני ילדיה, בשנות ה-20 לחייהם, שאושפזו בבית חולים מקומי. הושע יצאה מהארץ ביום חמישי שעבר יחד עם בעלה ובנה, כדי לפגוש בהודו את בתה הגדולה, המטיילת במדינה מאז חודש אוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully