וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא אצטרף לממשלת אחדות לפני הבחירות"

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו דחה את הקריאות להצטרף לממשלה בראשות קדימה. "הדבר הנכון ביותר כעת הוא לחזור אל העם"

יו"ר האופיזיציה בנימין נתניהו (ליכוד) הצהיר הערב (חמישי), כי לא יצטרף לממשלת אחדות בראשות קדימה לפני הבחירות לכנסת. בראיון לערוץ 1 אמר נתניהו, כי "הדבר הנכון ביותר כעת הוא לחזור אל העם ולתת לו לבחור מי ינהיג אותו. כל אחד יציג את תכניתו, וייבחר מי שייבחר". הוא הוסיף, כי כל שרי קדימה שותפים לכישלון הממשלה הנוכחית ולא רק ראש הממשלה אהוד אולמרט, שהודיע על סיום דרכו הפוליטית.

באשר לחקירת המתנהלות נגד ראש הממשלה אולמרט אמר נתניהו, כי עלינו "לסמוך את ידינו על מערכת אכיפת החוק". "ברמה האישית אני מאחל לראש הממשלה שיוכל להוכיח את חפותו", הוסיף נתניהו. "ברמה הלאומית, אני מקווה שהאמת תצא לאור". נתניהו גם סיפר, שהתקשר לראש הממשלה אולמרט והביע את הזהדהותו עם כאבו האישי ועם כאב משפחתו.

מוקדם יותר, שרת החוץ ציפי לבני שבה על קריאתה להקמת ממשלת אחדות בראשות קדימה. בתום פגישה עם מזכ"ל האו"ם באן קי מון בניו יורק אמרה לבני, כי כל מפלגה שיכולה להיות שותפה לאג'נדה של קידום התהליך המדיני צריכה "להשאיר בצד את כל הקלקולציות הפנימיות למי טוב בחירות עכשיו ולמי טוב בחירות אחר כך . אם נצליח לעשות זאת אין לי ספק שנצליח לייצר אחדות גם כלפי חוץ וגם כלפי פנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully