וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנת פרידה לאולמרט: תמונה של גלעד שליט

ראש הממשלה שהודיע על התפטרותו קיבל מחבריו של החייל החטוף תמונה שלו. "הוא לא סיים את חובתו הבסיסית להחזיר את גלעד"

בעוד שחברי כנסת מכל הקשת הפוליטית מברכים את ראש הממשלה אהוד אולמרט על החלטתו להתפטר בחודש ספטמבר, כמה גופים מחליטים שלא להסתפק בכך. יום אחרי נאומו, החליט "מטה החברים למען החטופים" לשלוח לראש הממשלה מתנת פרידה, תמונה ממוסגרת של גלעד שליט. "אולמרט ציין שבאופן קבוע עמדו על שולחנו תמונותיהם של אודי ואלדד", אמר שי שנקצן ממטה החברים והסביר כי "התמונה באה להזכיר לו כי הוא עדיין לא סיים את חובתו הבסיסית להחזיר את גלעד הביתה".

ממטה החברים נמסר כי הם "מודאגים שהעיסוק בחילופי השלטון בישראל ישכיח את סוגיית גלעד שליט ולכן החלטנו לשלוח לראש הממשלה את תמונתו של גלעד כדי להזכיר שהמחדל הראשון בתקופתו טרם הגיע לסופו". מיקי ליבוביץ, יו"ר "מטה החברים למען החטופים" הוסיף כי "ביום בו ראש ממשלה בישראל מחליט לסיים את תפקידו וסוקר בגאווה את הצלחותיו, אנו מבקשים להזכיר לו כי במשימתו החשובה ביותר הוא נכשל. אנו קוראים לו לא להתנער מאחריות ולסיים את הפרשה טרם סיום תפקידו".

בתוך כך, פורום המשפחות השכולות של חללי מלחמת לבנון השנייה הודיע בתגובה להודעת אולמרט כי "אנו מקווים שהודעתו של ראש הממשלה תסמן את תחילתה של מנהיגות אחרת, שתעמיד ערכים ואחריות לפני טובתם האישית. אולמרט הולך שנתיים מאוחר מדי, וכעת נוכל להתפנות מהמחאה לפעילות הנצחת הבנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully