וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז מאותת למתפקדים: "הסכם מדף הוא טעות"

שר התחבורה, המתמודד על ראשות קדימה, אמר במהלך ביקור בארה"ב, כי ישראל לא תגיע להסכם עם הפלסטינים בשנה הקרובה ולכן אין לדון בסוגיות הליבה

"אינני מאמין שנוכל להגיע להסכם עם הפלסטינים בתוך שנה", כך אמר היום (רביעי) שר התחבורה וסגן ראש הממשלה שאול מופז, הצפוי להתמודד על ראשות מפלגת "קדימה" בפריימריז הקרובים. הדברים נאמרו למרות שבחודשים האחרונים מצהיר ראש הממשלה אהוד אולמרט, כי קיימת אפשרות סבירה להגיע להסכם עם הפלסטינים בתוך שנה. את הדברים אמר מופז בוועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בניו יורק. "בצד הפלסטיני יש שתי ישויות - פתח וחמאס, שעוד עסוקות במלחמות פנימיות", הסביר מופז את דבריו, וקבע כי "הסכם מדף הוא טעות, ודיון על סוגיות הליבה הוא טעות".

לדברי מופז, גבולות 67' אינם גבולות בני הגנה. הוא הוסיף כי הוא מאמין שאף מנהיג אחראי לא יחתום על הסכם כזה, משום שהדבר יסכן את ביטחונה של מדינת ישראל.

מופז, שאיומו העיקרי בפריימריז מגיע מכיוונה של שרת החוץ ציפי לבני, רמז פעמים רבות כי לעומתה, עברו הביטחוני מכשיר אותו להנהגת המפלגה והמדינה. בנאום היום אמר: "לחמתי בחמש מלחמות. חוויתי את כל זוועות המלחמה. אני אבא לשלושה ילדים המשרתים בצה"ל. שירתתי 40 שנה במערכת הביטחון. זו המומחיות שלי". עם זאת, הוא הבהיר כי הוא מעוניין בשלום. "אני רוצה שלום, יותר מכל אחד אחר שיושב כאן", אמר. "אבל שלום ללא ביטחון פשוט לא עובד באזורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully