וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם אולמרט יתמודד - אנצח גם אותו"

שרת החוץ נחושה לכבוש את ראשות קדימה. לדבריה, לא סביר שאולמרט יתמודד. "זו החלטה שלו, את ההחלטה שלי כבר קיבלתי"

שרת החוץ ציפי לבני הצהירה היום (שלישי) כי בכוונתה להתמודד על ראשות מפלגת קדימה בפריימריז הקרובים. בראיון לגלי צה"ל אישרה לבני, כי אתמול היתה תקרית בינה לבין ראש הממשלה אהוד אולמרט בכנסת, אך היא לא הסכימה לפרט בנושא.

"אני רצה לפריימריז ואני נחושה להצליח ולנצח", אמרה לבני. לשאלה מה יקרה אם אולמרט יחליט להתמודד בפריימריז, ענתה "אני אנצח גם אותו". עם זאת, היא הוסיפה שהאפשרות שיתמודד נראית לה לא סבירה. "זו החלטה שלו", הוסיפה. "אני את ההחלטה שלי כבר קיבלתי".

לבני נשאלה האם לדעתה יהיו לה קשיים להרכיב ממשלה עם מפלגת ש"ס, מכיוון שהיא אישה. על כך ענתה: "אני לא התייחסתי לזה ככה. האמת היא שכשנכנסתי לפוליטיקה הבנתי שיש לזה משמעות. עד אז זה לא היה גורם ששינה בהתנהלות שלי, ולא במה שלקחתי על עצמי". לבני הודתה כי ידוע לה ש"יש אנשים שזה משנה להם", אך הדגישה כי היא "משועשעת מאלה שזה משנה להם".

בראיון לקול ישראל הוסיפה לבני כי היא מעוניינת בהקמתה של ממשלת אחדות. "ממשלת אחדות או חירום היא דבר נכון, בצירוף סיעות אחרות", אמרה שרת החוץ. "זו שאלה שתנוח בפני כל אחת מהסיעות האחרות".

לבני גם אמרה כי היא תומכת בהחזרת שיטת הבחירה הישירה של ראש הממשלה. "חוסר היציבות השלטונית מביא מצב בלתי אפשרי, שבהן תוכניות לא יכולות לצאת אל הפועל. לכן אני רוצה לעשות שינוי, שחלק ממנו כבר עשינו בעבר - זאת שיטת הבחירה הישירה". לבני אמרה כי בעבר התנגדה לשיטה זו, אולם במשך הזמן השתכנעה בעדיפותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully