וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה ישראלית נהרגה בתאונת שיט בארה"ב

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי מיכל אלבוים בת ה-24, עובדת הסוכנות היהודית, נפלה מחרטום סירה סמוך לחופי פלורידה

בתאונת שיט סמוך לעיר פנסקולה שבמדינת פלורידה בארצות הברית נהרגה היום (שני) מיכל אלבוים בת 24, ישראלית מהוד השרון. הודעה נמסרה למשפחתה. אלבוים, עובדת של הסוכנות היהודית ששהתה בארצות הברית בשנה האחרונה, נפלה מכלי שיט ונפגעה ממדחפי הסירה. בשבוע הבא היתה אמורה לסיים את שהותה בארצות הברית, לצאת לטייל ולאחר מכן לשוב לישראל.

"האנשים שעבדו איתה מזועזעים", אמר אחד מעמיתיה לעבודה של אלבוים, "אנחנו בהלם ולא יודעים פרטים נוספים על האירוע פרט לכך שמדובר בתאונה טרגית". ברשת החדשות המקומית של פנסקולה דווח, כי מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי על הסירה, שהפליגה סמוך לעיר פנסקולה, נסעו תשעה בני אדם נוספים. ככל הנראה, התאונה אירעה לאחר שאחד ממפעילי הסירה ניסה להראות לאחת הנוסעות כיצד לנהוג בכלי השיט. הצעירה הישראלית, שישבה על החרטום עם אדם נוסף, נפלה למים ונהרגה.

"הכל קרה כנראה בתוך שנייה או שתיים" אמר סטן קירקלנד, דובר האגודה לשימור הדגה והחי בפלורידה. לדבריו, "אנחנו מנסים לעודד אנשים שלא לשבת על החרטום של כלי שיט, מכיוון שאם נופלים משם עלולים להימחץ בידי הסירה וזהו המקום המסוכן ביותר שניתן להיות בו". עם זאת הוא הדגיש, כי חקירת התאונה נמצאת בשלב מוקדם ולא ברור עדיין האם יוגשו אישומים נגד מפעיל הסירה, שהרשה לנוסעים לשהות על החרטום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully