וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סופר מריו" - המשחק האהוב בבריטניה

המשחק הקלאסי משנות השמונים הוא משחק המחשב האהוב על הבריטים. כך עולה מסקר שפורסם ב"טלגרף". במקום השני - פקמן

המשחק "סופר מריו" הוא משחק המחשב האהוב בבריטניה בכל הזמנים. כך קובע ה"טלגרף" הבריטי, על פי סקר שערך אתר האינטרנט "onepoll". המשחק הקלאסי עלה למסכים ב-1985 והפך מאז לאחד מהנמכרים ביותר, לאחר שארבעים מיליון עותקים ממנו נמכרו ברחבי העולם.

במשחק מככבים האחים מריו ולואיג'י, שמנסים לכבוש את ממלכת הפטריות ולהציל את הנסיכה פיץ' (אפרסק). "סופר מריו 2" יצא לאור ב-1988, ו"סופר מריו 3" ב-1990. הגרסה השלישית נחשבת בעיני רבים לטובה ביותר, ונמכרו ממנה 18 מיליון עותקים עד היום. הסקר שנערך בקרב אלפיים נשאלים, העלה כי משחקים ישנים עדיין האהודים ביותר על הגיימרים הבריטים.

פקמן, שיצא ב-1980, הגיע למקום השני. היצור הצהוב הקטן כבש את הבריטים גם באמצעות חולצות טי וצעצועים. למקום השלישי הגיע עוד פליט משנות השמונים - ה"טטריס". בפאזל הממכר על השחקן לתמרן שבע צורות שצונחות לתחתית המסך במטרה ליצור שורות מלאות שנעלמות לאחר היווצרותן.

"תעשיית המשחקים הופכת ליותר ויותר תחרותית ומוציאה כל הזמן משחקים חדשים. אבל הסקר הזה מוכיח שלפעמים הפורמטים הפשוטים ביותר מצליחים להשאיר את השחקנים מכורים", אמר ג'ון סוול, דובר האתר שערך את הסקר. "זה מראה שהמשחקים הקלאסיים יחיו לנצח בלבבות השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully