וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופ"ש קטלני בים: 5 טבעו למוות

בן 30 טבע בעתלית, בן 12 טבע בנתניה ובן 40 טבע בת"א. אתמול טבעו למוות עוד גבר ואישה בחיפה ובת"א. השירות המטאורולוגי מזהיר כי הרחצה בחופים מסוכנת מאוד

חמישה בני אדם טבעו למוות במהלך סוף השבוע בחופים ברחבי הארץ. אזהרת השירות המטאורולוגי כי הים מסוכן ביותר לא מנעה מאלפי בני אדם להגיע לחופים. צפונית לחוף מנדרין בתל אביב, בחוף בלתי מוכרז, טבע למוות גבר כבן 40. צוותי מגן דוד אדום של אזור ירקון הגיעו למקום וביצעו בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו. בצהרים טבע למוות ילד בן 12 בחוף ארגמן בנתניה. צוותי מד"א ניסו לבצע פעולות החייאה, אך נאלצו להכריז על מותו.

אחר הצהריים התקבלה הודעה על מתרחץ בן 30 שנסחף בחוף נווה ים שבעתלית, צוות חילוץ ימי שהוזנק למקום חילץ את המתרחץ שטבע. הוא הועבר לידי צוות טיפול נמרץ של מד"א שקבע את מותו.

בחוף בית ינאי טבעו בצהריים זוג צעירים כבני 20, מצבו של הגבר קשה והוא פונה לבית החולים "הלל יפה" בחדרה כשהוא מונשם ומחוסר הכרה. מצבה של האשה קל עד בינוני. המשטרה פתחה בחקירה של מקרי הטביעה. במהלך שעות הבוקר והצהרים נמסר על ארבעה מתרחצים נוספים שנסחפו במים, אך הם הצליחו להיחלץ בכוחות עצמם ובעזרת מתרחצים נוספים שסייעו להם.

"רחצה רק בחופים עם מצילים"

מוקדם יותר נפגע באורח קשה תושב קרית גת בן 70 לאחר שטבע בחוף בר כוכבא באשקלון. צוות מד"א שהגיע למקום הנשים את האיש ופינה אותו לבית החולים "ברזילי" באשקלון.

השירות המטאורולוגי מסר היום כי "ציבור המתרחצים מוזהר כי על פי מצב הים החזוי ליממה הקרובה - הרחצה בחופי הים התיכון מסוכנת". מד"א קורא לציבור המתרחצים לרחוץ רק בחופים מוכרזים בהם ישנם מצילים.

אתמול טבע למוות גבר כבן 50 בחוף הסטודנטים בחיפה. מתרחצים שרחצו בים הבחינו בגופתו של הגבר ומשו אותה לחוף. מיד לאחר מכן, הם יצרו קשר עם מוקד מד"א, והחלו לבצע פעולות החייאה בגבר, בהתאם להנחיות שנמסרו להם על ידי המוקד. פראמדיקים שהגיעו למקום לאחר מכן נאלצו לקבוע את מותו.

אתמול בבוקר טבעה למוות אישה כבת 70 בחוף פרישמן בתל אביב. האישה נמשתה מהמים על ידי המציל, וצוות מגן דוד אדום קבעו את מותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully