וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטיילת ישראלית נהרגה בתאונה בצפון הודו

דינה הושע, בת 49, תושבת כרמיאל נהרגה אתמול בתאונה במדינת פנג'אב. החיפושים אחר אבנר ברדוגו, שסירתו התהפכה בלאוס, נמשכים

דינה הושע, בת 49, תושבת כרמיאל, נהרגה אתמול (שישי) בצפון הודו בתאונת דרכים שהתרחשה אחר-הצהריים במחוז פנג'אב. יחד עם הושע נפגעו בתאונה בעלה ושני ילדיה, בשנות ה-20 לחייהם, שאושפזו בבית חולים מקומי.

הושע היתה מנהלת בית הספר "השחר" בכרמיאל, המיועד לתלמידים בעלי ליקויי למידה. הושע יצאה מהארץ ביום חמישי יחד עם בעלה ובנה, כדי לפגוש בהודו את בתה הגדולה, המטיילת בהודו מאז מאוקטובר.

מחקירה ראשונית של המשטרה במקום עולה כי הרכב בו נסעה התהפך וכתוצאה מכך נהרגה הושע. בגלי צה"ל דווח, כי קונסולית ישראל בניו דלהי בוחנת את נסיבות האירוע ומטפלת בהעברת הגופה לישראל.

בתוך כך, בלאוס נמשכים החיפושים אחר אבנר ברדוגו בן 25 מרמת ישי, שנעדר מאז אתמול בבוקר, לאחר שסירתו התהפכה בעת שעסק ברפטינג בנהר המקונג. ברדוגו הוא קצין ביחידה מובחרת של חיל האוויר, והוא טייל עם ישראלי נוסף שהזעיק את כוחות ההצלה.

"אבנר נמצא בין תפקידים בצבא, הוא יצא בתחילת החודש לחופשה בלאוס עם חבר", סיפרה לוואלה! חדשות קרובת משפחתו איריס. "הבוקר קיבלנו הודעה שסירת הקאנו שלו התהפכה, החבר שאיתו היה הצליח לחלץ את עצמו אך לא מצא את אבנר". לדבריה, צה"ל ומשרד החוץ מסייעים למשפחה, אך היא זקוקה בדחיפות לתרומות על מנת לממן את החיפושים.

לתרומה של עשרה שקלים יש לשלוח סמס עם המילה "חילוץ" למספר 3377. תרומות ניתן להעביר לחשבון בנק דיסקונט מספר 12878 בסניף 095 בזכרון יעקב, על שם "תרומות לחילוץ אבנר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully