וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ר"מ בריטניה בסכנת הדחה?

מנהיגותו של בראון עומדת למבחן לאחר שמפלגתו חוותה הפסד משפיל בגלזגו. מנהיג עובדים: "להפסיק הלחישות מאחורי הקלעים ולהכריע"

"עמדו מאחוריו או פטרו אותו", קרא היום (שישי) מנהיג איגוד העובדים הבריטי GMB לחברי הפרלמנט של מפלגת הלייבור, בהתייחסו לראש הממשלה גורדון בראון. זאת, לאחר שמפלגת הלייבור הפסידה אתמול בבחירות במזרח גלזגו לטובת המפלגה הסקוטית הלאומית. זהו ההפסד השלישי בבחירות של המפלגה בראשותו של בראון.

מזכ"ל האיגוד פול קני אמר שעל חברי הפרלמנט לפתור את הסוגיה לאלתר. "או שהוא נשאר או שהוא הולך", אמר, "כל הלחישות האלה מאחורי הקלעים צריכות להיפסק". כך דווח ב"גארדיאן" הבריטי". לעומת זאת, טוני וודלי, מזכ"ל האיגוד הגדול ביותר, Unite, טען כי נדרש שינוי במדיניות ולא חילופי גברא. אבל חבר הפרלמנט מטעם הלייבור גרהם סטרינגר דוחק בפרלמנט להורות לבראון להתפטר. הוא אמר לעיתון "טיימס" כי על הקבינט לערוך "דיון סגור וכן עם בראון". לדבריו, "אנו זקוקים להתחלה חדשה וזו יכולה לצמוח רק מתוך דיון על ההנהגה".

מספר שרים בכירים התייצבו לצדו של בראון וטענו כי הוא האדם המתאים ביותר להוביל שינוי. ביניהם הצ'נסלור אליסטר דרלינג, שר ההגנה דס בראון ושר העסקים ג'ון היוטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully