וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוצץ משלוח נשק מאירן לחיזבאללה"

ה"דיילי טלגרף" מדווח, כי בפיצוץ שאירע בסופ"ש שעבר נהרגו 15 בני אדם, אך השלטונות באירן אסרו לפרסם זאת בשל סודיות המבצע

פעולה מכוונת בסוף השבוע שעבר גרמה לפיצוץ במשלוח נשק מאירן לחיזבאללה. בפיצוץ נהרגו 15 בני אדם, אך השלטונות באירן אסרו לפרסם פרטים אודותיו. ה"דיילי טלגרף" הבריטי מדווח, כי הפיצוץ המסתורי אירע לאחר ששיירה של יחידה האחראית למשלוחי הנשק של אירן לבעלות בריתה, הכפופה למשמרות המהפכה, יצאה ממחסן תחמושת, כשהיא עמוסה בציוד.

העברת הנשק על ידי משמרות המהפכה לחיזבאללה, לעירק ולסומליה היא ממודרת ביותר, כך שרק בכירים בודדים בממשלו של הנשיא מחמוד אחמדיניג'ד מעודכנים על כך מראש. אירן דואגת לחמש את בעלות בריתה באזור למקרה שחילוקי הדעות על תכנית הגרעין שלה יגררו עימות צבאי. במקרה כזה היא תוכל לפתוח במספר חזיתות במזרח התיכון. סודיות המבצע עשויה להסביר מדוע התקשורת במדינה לא דיווחה על התקרית, אף שהוא נשמע היטב ברחבי נבירה טהרן.

ההנהגה באירן מוטרדת מסדרה של פיצוצים מסתוריים שאירעו באחרונה - פיצוצים שלאיש במדינה אין מושג מה מקורם. בחודש מאי האשימו גורמים באירן סוכנים בריטים ואמריקאים בפיצוץ מסגד בשיראז, בו הוצגה תערוכה של תעשיית הנשק האירנית . בשנה שעברה נהרגו עשרות אירנים כשניסו להרכיב ראש נפץ על טיל בסוריה. מספר חודשים לפני כן דווח כי רכבת שהעבירה ציוד צבאי לסוריה נפגעה על ידי פיצוץ מסתורי בצפון טורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully