וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם "הכל כלול" בא על חשבון הבטיחות?

שני אחים התחשמלו למוות במלון באנטליה בתאונה טראגית. מניסיונכם, האם המלונות בטורקיה מזניחים את ביטחון התיירים? דווחו לנו

כולם הספיקו להכיר את מעלותיה של טורקיה. הנופים מקסימים, הים צלול, החופשה זולה והכל כלול. לא צריך לדאוג לכלום – טיסה, מלון, אוכל, שתיה, בריכה, מסיבות. וכמה שרק רוצים. ימים שלמים של בטלה מוחלטת או ספורט ים ואוכל מסביב לשעון.

לצד המעלות הרבות, אמש התגלה צד פחות נעים של הקלאבים המפתים. שני אחים מחולון, בני 14 ו-18, התחשמלו למוות במסיבת קצף בעת ששהו עם הוריהם בבית המלון "ונציה פלאס" שבאנטליה, בתאונה שמעלה חשד לרשלנות וזלזול בבטיחות.

האירוע לא אירע בבית מלון קטן ולא מוכר. שני האחים, שהתחשמלו למוות כשמכונת הקצף נפלה על שקעי החשמל וגרמה לקצר החשמלי, שהו בבית מלון בן חמישה כוכבים הנחשב לאחד מהטובים באזור. הם מצאו את מותם בין תעלות שאמורות לדמות את ונציה, במרחק הליכה מחוף הים הכחול. לא ניתן לקבוע אם הטיפול שקיבלו היו מוצלח דיו, ואם רופא בזירת האירוע או אמצעי בטיחות מתאימים היו יכולים למנוע את מותם או אפילו את האירוע כולו.

מניסיונכם כמטיילים, האם המחיר האטרקטיבי בא על חשבון הבטיחות בבתי המלון? האם יתכן שארוחות הבוקר העשירות מגיעות על חשבון גלאי עשן, גישה לצוותי כיבוי אש, משטרה ורופאים? האם נתקלתם בבעיות בטיחות במועדוני הנופש באנטליה, או שמא מדובר בתאונה מזעזעת שיכולה היתה לקרות בכל מקום בעולם?

  • עוד באותו נושא:
  • שאלת היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully