וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותרו לפרסום שמות "השוטרים העבריינים"

רפ"ק יניב אשור, הבלשים רמי מוסא, אלדד חדד ויוסי לוי מואשמים כי ניסו לפגוע בעבריין בשנה שעברה באמצעות מטעני חבלה

ניצחון לעבריין מיכאל מור מנהריה. בית המשפט המחוזי בחיפה התיר הערב (רביעי) לפרסם את שמותיהם של הקצין, שלושת הבלשים והאזרח הנאשמים בניסיון לפגוע במור בשנה שעברה באמצעות מטעני חבלה. החמישה הם רפ"ק יניב אשור, הבלשים רמי מוסא, אלדד חדד ויוסי לוי והאזרח רן קרוטר.

בית המשפט אמנם התיר לפרסם כבר ביום שני את שמותיהם של חמישה מתוך ששת המעורבים בפרשה, אולם אחר כך הורה לעכב את ביצוע ההחלטה עד היום בערב. זאת מאחר וסנגוריהם של חלק מהשוטרים הודיעו כי ישקלו לערער על ההחלטה לבית המשפט העליון. לאחר שלא הוגש עד היום הערעור הותר פרסום שמותיהם.

בנובמבר 2007 הגישה המחלקה לחקירת שוטרים בבית המשפט המחוזי בחיפה כתבי אישום נגד ארבעת השוטרים והאזרח, באשמת החזקת חומר נפץ, נשיאה וייצור נשק בלי רשות על פי דין והפרת אמונים. החמישה הואשמו כי באוקטובר 2006 הניחו מטען חבלה תחת רכבו של מור מנהריה, ומטען בביתו של אחיינו, רפי בן שלום.

מכתב האישום עולה, כי בתחילת אוקטובר 2006 השליכו גורמים עברייניים רימון רסס על ביתו של חדד לאחר האירוע הועבר הבלש לדירת מסתור בראש הנקרה. יום לאחר השלכת הרימון, נפגשו רכז המודיעין ביחידה המרכזית של מרחב גליל ושוטר נוסף בבית קפה "ארומה" בנהריה ודנו כיצד לנקום בעבריינים אשר נחשדו בהשלכת הרימון. הנאשמים נפגשו עם האזרח, רון קרוטר בעל ידע בפירוטכניקה והפעלת זיקוקים, וסיכמו כי ייעשה שימוש במטעני חבלה מסוג צינור נגד העבריינים.

עיקר חומר החקירה של המשטרה התבסס על עדותם של שני עדי מדינה. הראשון הוא שוטר לשעבר, שהואשם בעבירות שונות לרבות סחר בנשק עם גורמים עברייניים. השני, היה שותפם לכאורה של הנאשמים המעורבים בתיק, ונטל חלק פעיל במעשים המתוארים בכתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully