וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מדליף יותר - אולמרט או הפרקליטות?

אמצעי התקשורת מוצפים בתמלילי חקירות שנערכו בפרשת המעטפות של רה"מ. מי לדעתם מדליף יותר? טקבקו, גם בווידאו

אמצעי התקשורת מוצפים בימים האחרונים בתמלילי חקירות שנערכו ב"פרשת מעטפות הכסף" של ראש הממשלה אהוד אולמרט. בתחילת השבוע היו אלה תמלילים מחקירות אולמרט, והיום התפרסם התמליל המלא של חקירת עורך הדין אורי מסר, לשעבר מקורבו של אולמרט. על פני הדברים, זו עבירה של שיבוש הליכי חקירה.

בעקבות הפרסומים, פרקליטי אולמרט דורשים מהיועץ המשפטי לממשלה מני מזוז לפתוח בחקירה לאיתור זהות המדליפים. לדברי אמיר דן, יועץ התקשורת של ראש הממשלה, "העובדה שמזוז לא הורה עדיין על פתיחה בחקירה, שולחת מסר ברור לציבור שאין חוק ושהכל מותר". לדבריו, "כל מי שמכבד את שלטון החוק במדינת ישראל חייב להקים היום קול זעקה".

מקורבי אולמרט חושדים, כי מקור ההדלפות הוא הפרקליטות או המשטרה. לעומת זאת, גורמים בפרקליטות רמזו כי ההדלפות הרבות מגיעות דווקא מכיוונו של ראש הממשלה בניסיון ליצור "מצג של רדיפה" על ידי גורמי אכיפת החוק. גורמים במשטרה גם הזכירו שחומרי החקירה מצויים בידי גורמים נוספים: הפרקליטים של שולה זקן ואורי מסר, שיכלו לעשות בהם שימוש.

אז מי לדעתכם עומד מאחורי ההדלפות? אולמרט ואנשיו? הפרקליטות? המשטרה? ואם המשטרה והפרקליטות אמונות על שלטון החוק, מדוע הן מצפצפות על החוק בצורה כה בוטה? טקבקו, גם בווידאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully