וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת מעטפות הכסף: מלחמת היחצ"נים

"כל הגבולות נפרצו. אנשי תקשורת, יחצ"נים ועורכי דין מטעם הצדדים ומטעם העדים, בוחרים היום לנהל את המשפטים מעל מרקע הטלוויזיה, בעיתונות ובזירות ציבוריות. עלול להיות בכך לא רק רצון להשיג דעת קהל אוהדת, אלא גם להשפיע על בתי המשפט ועל טוהר ההליך השיפוטי". כך אמרה אתמול (שני) נשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש בכנס נשיא המדינה לדמוקרטיה, שהתקיים במשכן הנשיא בירושלים.

ביניש גם קראה להפסיק את התופעה הבעייתית, אך נראה שדבריה לא נפלו על אוזניים קשובות במיוחד. אולי משום שבמקביל להם זרמו למערכות התקשורת ציטוטים למכביר מעדותו של איש העסקים היהודי-אמריקאי משה טלנסקי בבית המשפט המחוזי בירושלים; ציטוטים שזכו לסיקור תקשורתי נרחב וגם לוו במניפולציות של כל הצדדים המעורבים, ספינים, ספינים נגדיים ותמלילים מחדרי החקירות.

כל חקירה או חשד פלילי נגד איש ציבור או אדם מפורסם מעוררים, מטבע הדברים, סקרנות רבה, ולכן גם תופסים נפח תקשורתי רב, אך ספק אם אי פעם התנהלו כאן הליכים משפטיים כל כך מתוקשרים, כמו אלה שמתנהלים בימים אלה נגד אולמרט. למשטרה ולפרקליטות יש חלק נכבד בכך, אך גם לעדים ולנחקרים, או ליתר דיוק ליועצי התקשורת שפועלים מטעמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully