וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנדבות מנעו הצתת גור חתולים בהרצליה

חבורת נערים שפכה בנזין על הגור ואחד הנערים כבר הצית גפרור כאשר למקום הגיעו מתנדבות אהב"ה והצילו את החתול חסר הבית

הצתה של גור חתולים בהרצליה נמנעה אמש (שני) ברגע האחרון בידי מתנדבות של עמותת אהב"ה להצלת בעלי חיים. על פי דיווח העמותה, חמישה נערים כבני 14-15 כלאו גור חתולים בארגז ושפכו עליו בנזין. מידע שהגיע לעמותה הזניק למקום את סיון מלול ומתנדבת נוספת. סיון התנפלה על אחד הנערים שכבר הצית גפרור מעל החתול הספוג בבנזין. הגפרור הבוער עף לרצפה והצית אש גדולה.

סיון הרחיקה את החתול וכיבתה את האש. המתנדבת השניה רצה אחרי הנערים שברחו לתוך בית ספר, מאחורי המרכז המסחרי בשכונת נווה ישראל בהרצליה. המתנדבות התקשרו למוקד 100 של המשטרה והובטח להן שניידת תישלח למקום. הן חיכו במשך שעתיים, ולבסוף נסעו עם החתול הספוג בבנזין לתחנת המשטרה והגישו תלונה מפורטת. בעמותה מציינים כי גם במשטרה היו מזועזעים ורואים בחומרה רבה את המעשה.

החתול מתלטף וידידותי וממתין למשפחה מאמצת. עמותת אהב"ה מבקשת תרומות למימון אישפוזו ומציעה פרס כספי של 3,000 שקלים למוסר מידע שיביא להעמדה לדין של המתעללים. "רוצחי נהג המונית דרק רוט התעללו בגורי חתולים קודם שרצחו אדם, סתם, לשם ההנאה, וכך גם רעי חורב שרצח את הנער אסף שטיירמן. עצירת נערים אלה היא אינטרס של הציבור כולו ולא רק של אוהבי בעלי חיים", כך מציינים בעמותת אהב"ה. לאימוץ או לתרומה נא לפנות ל: 9588833-09.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully