וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי גולדווסר: "העם צריך להתחזק ממני"

משפחות גולדווסר ורגב התייחדו עם יקיריהן במחנה שרגא בנוכחות רה"מ והרמטכ"ל. אמו של גולדווסר: "אסור לתת לאויבינו לשמוח"

(צילום באדיבות ערוץ 1, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

בני משפחות החיילים החטופים אהוד גולדווסר ואלדד רגב התייחדו עם זכרם בטקס שנערך לרגל השבתם לישראל במחנה שרגא שליד עכו. כלי רכב משוריינים של צה"ל העבירו את ארונותיהם של השניים עטופים בדגל המדינה ממעבר ראש הנקרה לטקס במחנה.

טקס ההתייחדות נערך בנוכחות בני משפחות רגב וגולדווסר, ראש הממשלה אהוד אולמרט, שר הביטחון אהוד ברק והרמטכ"ל גבי אשכנזי. כמו כן, הגיעו לטקס גם האלופים אלעזר שטרן וגדי שמני והרמטכ"ל שעבר רב אלוף (מיל') דן חלוץ. הטקס סגור לקהל הרחב ולסיקור תקשורתי על מנת לאפשר למשפחות להתייחד עם יקיריהן.

בתום הטקס אמר דובר צה"ל אבי בניהו כי כל משפחה התכנסה הערב לבדה בתוך האוהל. הארון היה עטוף בדגל המדינה. באוהל הוקרא קדיש על ידי הרב הצבאי הראשי, ובמהלך הלילה יקריאו הרבנים הצבאיים תהילים באוהלים של גולדווסר ורגב עד צאת הארונות לטקס ההלוויות מחר.

"זו הוכחה שאנו עם צמא חיים"

"אני מקווה שהעם יתחזק ממני וירים את הראש ולא ייתן לאף אחד שם לשמוח", אמרה הערב מיקי גולדווסר, אמו של אהוד, בצאתה למחנה שרגא. "אני מרגישה היום כמו אמא שאיבדה בן. זה קשה".

בני רגב, אחיו של אלדד אמר לאחר היוודע זיהוי גופתו של אחיו, כי "בשלושת הימים הקרובים אנחנו נבכה. בארבעת הימים שאחריהם אנחנו ננוחם, ולאחר מכן נחזור לחיים, כפי שנכון לעשות וכפי שראוי". לדבריו, "החילופים שנעשו מוכיחים שאנו עם של צמאי חיים, לעומת האויב שהוא עם צמא מוות ואובדן. התחושה קשה מאוד. התקווה נגוזה ברגע שראינו את הארונות. איבדתי את אחי".

מוקדם יותר, אמר עמרי אבני, אביה של קרנית גולדווסר, כי "אחרי שנתיים נוראיות זה הרגע הכי קשה שהיה לנו. אנחנו רוצים להיות לבד, לכאוב, לבכות, לשוחח, לחבק, לתמוך". אבני ביקש גם לשלוח מסר למשפחת שליט, ואמר: "התחלנו את הכל שלוש משפחות, וגלעד לא נשכח. נתפנה להירתם ולסייע למשפחת שליט להחזירו חזרה הביתה".

מחר, לאחר למעלה משנתיים, יובאו למנוחות רגב וגולדווסר. הלוויתו של אהוד גולדווסר תתקיים בשעה 10:00 בבית העלמין הצבאי בנהריה. הלוויתו של רגב תתקיים בשעה 14:00 בבית העלמין הצבאי בחיפה, מסע הלוויה יצא מביתו שברחוב יששכר בקריית מוצקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully