וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטאר: "לא יודע לאיזה עולם אני יוצא"

הרוצח הלבנוני אמר את הדברים טרם יציאתו מהכלא. הוא ו-4 אסירי חיזבאללה הנוספים ממתינים כעת להעברתם ללבנון

יח"צ - חד פעמי

(צילום: שב"ס, איריס דומאני)

.

הרוצח הלבנוני סמיר קונטאר ועוד ארבעה אנשי חיזבאללה נלקחו לפנות בוקר (רביעי) מכלא "הדרים" שבשרון והובאו לבסיס צבאי סמוך לראש הנקרה, לקראת מימוש עסקת החילופין בין ישראל לחיזבאללה. בטרם הוצאו החמישה, הם עברו זיהוי והולבשו בבגדי הצלב האדום. לדברי גורמים בשירות בתי הסוהר, בזמן ההכנות לשחרורו אמר קונטאר: "אני לא יודע לאיזה עולם אני יוצא". עוד מסרו הגורמים כי האסירים היו שקטים, אך דרוכים.

קונטאר וארבעת האסירים הנוספים חאדר זידאן, מאהר כוראני, מחמד סרור וחוסיין סלימאן יוחזרו הבוקר ללבנון, רק לאחר שנציגי צה"ל יקבלו מנציגי הצלב האדום את שני החיילים החטופים אלדד רגב ואהוד גולדווסר ויזהו אותם באופן ודאי. בנוסף, ישראל תעביר ללבנון גופות של 199 לבנונים ופלסטינים שנהרגו בתקריות עם צה"ל.

נשיא המדינה שמעון פרס חנן אמש את קונטאר, שהורשע ברצח בני משפחת הרן והשוטר אליהו שחר לפני 29 שנה. לאחר מתן החנינה הוא התקשר למשפחות גולדווסר ורגב כדי לעדכן אותן במהלך. במכתב לשר המשפטים דניאל פרידמן כתב פרס: "עשיתי שימוש בסמכות החנינה לשם שחרור החיילים החטופים, אהוד גולדווסר ואלדד רגב". לדבריו, "אין בהחלטתי משום סליחה או מחילה לרוצחים על מעשיהם הנתעבים. אינני שוכח ואינני סולח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully