וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל כלול בטורקיה - באסה או קלאסה?

האם המחיר האטרקטיבי מפיג את תחושת הקיבוץ הדביקה, או שאולי עדיף להוסיף כסף ולהגיע למקום בלי ישראלים? טקבקו, גם בווידאו

חופשה בזול בטורקיה. הכל כלול. לא צריך לדאוג לכלום – טיסה, מלון, אוכל, שתיה, בריכה, מסיבות. וכמה שרק רוצים. ימים שלמים של בטלה מוחלטת או ספורט ים ואוכל מסביב לשעון. מה עוד צריך? אתה שם בתוך שעתיים, וזה לא בארץ! שווה, אין מה להגיד.

אבל ארוחות חינם אין אף פעם. בתור לבופה תתקל בגבר הישראלי המצוי, שלא יוצא פראייר, ודואג לנצל כל אגורה מ-1,500 השקלים ששילם, ואם אפשר – אולי לעשות קצת רווח (מגבות, ברזים, נורות, ידיות - הכל הולך). כשהבוקר מפציע, השלווה שעל שפת הבריכה נמהלת בצווחות ילדים ונהמות הורים. כמובן, בעברית. לא ממש הרגשה של חו"ל. לא נורא, עוד מעט ערב. הולכים לרקוד. צלילי המוסיקה נמהלים בזיופים של חבורת חיילים בחופשת שחרור, שהחליטו להשתחרר עד הסוף, יחד איתך. איכשהו, שוב משתלטת עליך התחושה שאתה עדיין בישראל, ולא בהכרח באזורים שכף רגלך נוהגת לדרוך בהם.

האם המחיר הזול מצליח להפיג את תחושת הקיבוץ הדביקה, ומאפשר להתמקד בכיף של הבטן-גב שמעבר לים? או שמא הערסים, הילדים, הצעירים המתלהבים, ובעצם כל דובר עברית שהחליט גם הוא לקחת חופש בדיוק עכשיו הורסים את החופשה? אולי כדאי להוסיף עוד כמה זוזים ולמצוא את עצמך באזור אחר בעולם, קצת יותר שקט וקצת פחות צבעוני? הכל כולל הכל בטורקיה - באסה או קלאסה?

  • עוד באותו נושא:
  • שאלת היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully