וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיכטר: "אולמרט מסכן את שלטון החוק"

השר לביטחון פנים הגיב לטענות שנשמעו מסביבתו של רה"מ, לפיהן המשטרה מדליפה לתקשורת. "לאולמרט אסור להתמודד בפריימריז"

השר לביטחון פנים אבי דיכטר התייחס הבוקר לביקורת הקשה שהטיחו אנשיו של ראש הממשלה אהוד אולמרט במשטרה ובפרקליטות במהלך החקירה של פרשיות אולמרט. בסביבתו של ראש הממשלה האשימו גורמים במשטרה ובפרקליטות בהדלפת פרטים מהחקירה בניסיון לתדרך את מוריס טלנסקי.

"מדובר בהתקפות מרושעות שפוגעות פגיעה אנושה במערכת אכיפת החוק", אמר דיכטר בראיון לקול ישראל, כי "במהלך הזה יש אמביציות לקעקע אמות יסוד במערכת אכיפת החוק. הגוים האלה ימשיכו בחקר האמת גם היא היא קשה וכואבת. כל מי שידו נוגעת בהתקפות המרושעות, המוניפילטיביות האלה, חשוב שהוא יבין שהוא באמת מקעקע אמות יסוד במערכת אכיפת החוק בישראל".

בעניין הבחירות המקדימות בקדימה אמר, כי הן נועדו לבחור מנהיג חדש למפלגה ועל כן הוא סבור שאולמרט אינו יכול להתמודד בהן.

יועץ התקשורת של אולמרט אמיר דן תקף ביום רביעי בחריפות את התנהלות המשטרה בחקירת פרשת "מעטפות הכסף". לדבריו, "בימים האחרונים המשטרה מתדרכת עדים ומתאמת את גרסאותיהם, על ידי פרסום פרטים מחקירת טלנסקי". לטענת דן, למשטרה אסור לדבר עם טלנסקי עד גמר חקירתו הנגדית, ולכן מצאו דרך אחרת להעביר לו מסרים לפני עדותו בשבוע הבא".

"פרסום חומרי החקירה ביומיים האחרונים אינו מקרי. מדובר בתדרוך עד ובתיאום גרסאות לקראת עדותו של טלנסקי בשבוע הבא בבית המשפט המחוזי בירושלים, ותיאום גרסאות לקראת עדותו", אמר דן. יש לשים קץ לתדרוך העדים דרך כלי התקשורת על-ידי המשטרה. זה שיבוש הליכי חקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully