וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קברניטי המדינה בגדו ברון ארד"

יו"ר עמותת "לחופש נולד" אמר כי המדינה "נטשה את רון בכל עסקה לשחרור שבויים. האלוף בן ראובן: "לא ניתן להכריז על רון כחלל"

"קברניטי המדינה בגדו ברון ארד ונטשו אותו בכל עסקה שנרקמה לשחרור שבויים", כך אמר הבוקר (שני) עו"ד אליעד שרגא, יו"ר עמותת "לחופש נולד" בראיון לקול ישראל. לדבריו, המאבק למען שחרור הנווט השבוי זה 22 שנה יימשך. "ייתכן שהמשפחה טעתה כשהקפידה על ממלכתיות במסגרת מאמציה לשחרורו", הוסיף. משפחתו של רון ארד ועמותת "לחופש נולד" ממשיכות להציע פרס בגובה 10 מיליון דולר לכל מי שיביא מידע על רון.

"אין משמעות גדולה לתהליכים - או שמביאים את האיש הביתה או שלא", אמר האלוף (מיל') אייל בן ראובן שמשמש גם כמנכ"ל עמותת "לחופש נולד". "גם אני עוסק בעניין הזה ואני נותן לעצמי את יום אחרי יום את הציון נכשל". אתמול אמר בן ראובן לוואלה! חדשות כי "לא ניתן להכריז על רון ארד כחלל שמקום קבורתו עד שלא יתקבל מידע ברור על כך". הוא הוסיף, כי "למיטב ידיעתי בדו"ח שהועבר על ידי חיזבאללה אין מידע שמאפשר להכריז על רון כחלל".

בן ראובן, ששימש גם כמפקד גיס משורין, הוסיף כי "אני לא מקבל את הקריאות של בכירים ושל בכירים לשעבר במערכת הביטחון להאיץ את ההכרזה על רון כחלל. יש פרמטרים ברורים הקובעים מתי נכון להכריז על נעדר כחלל והדו"ח של חיזבאללה לא עונה עליהם". בן ראובן ציין גם, כי "אין משמעות לעובדה שחלפו 22 שנה מאז נפילתו של רון בשבי, יש גופים רלוונטים שאחראים לעניין ועליהם לפעול למען השגת מידע נוסף על רון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully