וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לגיטימי לדון בהמשך כהונת רה"מ"

היועמ"ש מזוז הבהיר: "לא אני אכריע בנוגע להמשך תפקידו של רה"מ". לדבריו, "שלטון שלא נהנה מאמון הציבור, לא מסוגל לקבל החלטות"

גדעון צנטנר

(צילום:גדעון צנטנר, עריכת וידאו:גדי וינסטוק)

היועץ המשפטי מני מזוז אמר אתמול בערב (שני) כי "השאלה אם ראש הממשלה אהוד אולמרט יוכל להמשיך בתפקידו נוכח החשדות החדשים נגדו, היא שאלה לגטימית".

בכנס בנושא שחיתות בירושלים אמר מזוז כי "המשך תפקידו של ראש הממשלה נמצא בידי המערכת הפוליטית, ולא בידי היועץ המשפטי לממשלה או המערכת המשפטית". עם זאת, מזוז הוסיף כי "שלטון שלא נהנה מאמון הציבור, לא מסוגל לקבל החלטות קשות, ופחות מכך, לבצע אותן".

לפי החשדות החדשים נגד אולמרט, במהלך כהונותיו הציבוריות כראש עיריית ירושלים וכשר התמ"ת, הוא פתח בחברת נסיעות בשם "ראשון טורס" חשבון על שמו. החברה הפיקה ושלחה לכל אחד מהגופים והארגונים הציבוריים השונים שמימנו את הטיסות, חשבוניות נפרדות על שמם בגין אותן טיסות, כאילו נשאו הם בלבד במימון הטיסה שתוארה בחשבונית. לפי החשדות, הצטברו כספים בשווי מאות אלפי דולרים. הכסף העודף נשמר בחשבון מיוחד, שנפתח על שמו של אולמרט. הכסף הזה שימש, על פי החשד, את משפחת אולמרט בדרך של טיסות ונסיעות פרטיות לחו"ל.

בתוך כך, פרקליטות המדינה הודיעה לבית המשפט המחוזי בירושלים, כי היא מתנגדת למסור לפרקליטיו של ראש הממשלה אהוד אולמרט שני קלסרים ובהם חומר הקשור לחקירת הפרשה החדשה. זאת, מחשש שהדבר יגרום לשיבוש החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully