וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: עסקת השבויים תמומש ביום רביעי

על פי לוח הזמנים המתוכנן, ביום ראשון שחרור קונטאר יוכרז רשמית כדי לאפשר עתירות. ביום רביעי יזוהו רגב וגולדווסר בראש הנקרה

עסקת החילופים תמומש ככל הנראה ביום רביעי הקרוב במעבר ראש הנקרה. בגלי צה"ל דווח הבוקר (שישי) כי על פי לוח הזמנים המתוכנן, דו"ח חיזבאללה המלא על גורלו של רון ארד יועבר לישראל בסוף השבוע, וצפוי לעלות לדיון בישיבת הממשלה ביום שלישי הקרוב. ביום ראשון צפוייה לצאת הודעה רשמית על שחרור סמיר קונטאר, זאת כדי לאפשר הגשת עתירות נגד השחרור בטווח של 48 שעות מרגע ההודעה.

בישיבתה ביום שלישי, צפויה הממשלה לאשר את המשך העסקה. תחילה יזוהו החיילים אלדד רגב ואהוד גולדווסר, לאחר מכן תעביר ישראל לידי אנשי האו"ם בלבנון את האסיר סמיר קונטאר, ארבעה אסירי חיזבאללה ואת גופותיהם של כמאתיים לבנונים ופלסטינים.

לפני כשבועיים אישרה הממשלה את עסקת חילופי השבויים עם חיזבאללה ברוב של 22 שרים מול שלושה מתנגדים. ראש הממשלה אהוד אולמרט עמד בשבוע שעבר מאחורי עסקת חילופי השבויים. "עשיתי את זה גם כשידעתי שתישמע ביקורת. אי אפשר להגיד על החלטה כזו שהיא החלטה טובה. זה לא עניין טוב, זה עניין כואב", אמר, אך הבהיר: "קיבלתי את ההחלטה כי רציתי את הבנים בבית. רציתי שבנסיבות הללו לא יווצר חס וחלילה מצב דומה לרון ארד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully