וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של בן לאדן בשיר הלל לפיגוע בלונדון

לרגל ציון 3 שנים לפיגוע בלונדון, פרסם בנו הצעיר של אוסמה בן לאדן שיר הלל לטרור העולמי. "אללה, עוור את עיני הפוגעים בג'יהאד"

שיר הלל ליום השנה השלישי לפיגוע הטרור בלונדון נכתב על ידי חיזמה בן לאדן, בן 16, בנו הצעיר של הטרוריסט אוסמה בן לאדן. השיר פורסם באתר אינטרנט של פעילי איסלם קיצוני, בצירוף סרטון וידאו קצר ובו נראות תמונות האב.

בשיר מבקש הבן שמכונה "יורש העצר של הטרור" להאיץ את הריסתן של ארצות הברית, בריטניה, צרפת ודנמרק, שנזכרת בשל פרסום הקריקטורה של הנביא מוחמד. "הו אללה, תגמל את הלוחמים שמכים את הכופרים והעריקים", נכתב בשיר, "הו אללה, הדרך את הצעירים במדינות האיסלם, ותן להם לסייע ללוחמים".

הדיילי טלגרף הוסיף כי בשיר מבקש חיזמה בן לאדן "לעוור את עיניהם של המנסים לעצור את הג'יהאד". בסרטון המצורף נראות תמונותיו של אביו, אוסמה בן לאדן, וכן נשמע נער צעיר מקריא את השיר. באתר עצמו נטען כי את השיר מקריא חיזמה בעצמו.

חוקרי מודיעין חושבים כי חיזמה, בנו היחיד של בן לאדן מנשואיו לאשתו הסעודית והצעיר בין 18 ילדיו, מתגורר בגבול אפגניסטן ופקיסטן. זו אינה הפעם הראשונה בה הוא מופיע בסרטון התואם את דעות אביו - בשנת 2001 הוא הופיע בסרטון משותף של הטליבן ואל קאעדה, ובו מוצגת תקיפה על מחנה של צבא פקיסטן.

בשנת 2005 ארבעה פיצוצים ברשת התחבורה הציבורית של לונדון גרמו למותם של 52 בני אדם ולפציעתם של למעלה מ-700. מבצעי הפיגועים היו מוסלמים אזרחי בריטניה, הקשורים לארגון אל קאעדה, שיצאו מתחנת "קינג'ס קרוס" בבוקר ופוצצו עצמם בתוך שלוש רכבות תחתיות ואוטובוס בהתקפת הטרור הקטלנית ביותר שידעה לונדון מאז מלחמת העולם השניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully