וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובוט, תמזוג לי בבקשה כוס בירה

חדש בבריטניה: רובוט ברמן מוזג בירה ללקוחות של חנות משקאות. אחד הלקוחות: "חבל רק שאי אפשר לפלרטט איתו"

הוא אף פעם לא יבקש ימי מחלה, אף פעם לא יחליט להתפטר בשביל לנסוע לטיול להודו והכי חשוב: הוא מוזג בירות במהירות שיכולה לגרום ללא מעט ברמנים "אנושים" לקנא. הכירו את מיסטר אסאהי, הברמן הרובוטי הראשון שעושה בימים אלה את צעדיו הראשונים במסע הבינלאומי שלו, במהלכו הוא יציג את יכולות המזיגה המרשימות שלו. בתקופה זו הוא "מככב" בחנות משקאות בלונדון, שם הוא מגיש ללקוחות בירה קרה בצירוף חיוך רובוטי ידידותי.

מיסטר אסאי הוא חידוש מהפכני, פרי יוזמתה של מותג הבירה היפנית הפופולארית "אסאהי". על פי הדיווח ברשת סקאי הבריטית, נדרשו שמונה מהנדסים שהקדישו מאתיים שעות עבודה רק כדי להרכיב את הברמן הרובוטי ששוקל למעלה מרבע טון.

אם אתם מעוניינים במיסטר אסאהי משלכם, כזה שיוכל להגיש לכם כוס בירה מהחבית בפחות משתי דקות, תיאלצו לוותר על 100,000 יורו - מחירו של מיסטר אסאהי נכון לתקופה זו.

לא כולם מתלהבים מהרעיון שאת הברמן הקבוע בפאב השכונתי שלהם, יחליף יצור מכני חבר רגש. "כשאני הולך לפאב, חלק מהכיף הוא לפלרטט עם הברמנית. לא נראה לי שהרעיון שרובוט שישמש כברמן יהווה תחליף ראוי", אמר ארנסטו לוברה מספרד שצפה בביצועיים של מיסטר אסאהי מקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully