וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דוויאת אינו מחבל, אלא רוצח לא שפוי"

עורך הדין של המשפחה, שבנה ביצע אתמול את הפיגוע בירושלים, טוען: "יש תחושה שזה כתב אישום של ישראל נגד ערביי ישראל"

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל)

פרקליטה של משפחתו של חוסאם דוויאת, שביצע אתמול את פיגוע הדריסה בירושלים, אמר הבוקר (חמישי), כי "מדובר ברוצח ולא במחבל". בראיון לקול ישראל הסביר עו"ד שמעון קוקוש, כי דוואיית "נכנס לטירוף ודרס את כל מי שהיה לידו. מדובר במרכז ירושלים, ויכלו להיות שם גם תושבים ערבים. הוא יכול היה להרוג כל אחד, ואין כרגע שום הוכחה שמדובר במחבל".

לדברי עו"ד קוקוש, משפחת המחבל "כואבת ודואבת" את המעשה שעשה בנה ומוקיעה את רצח החפים מפשע. הוא התעקש כי דוואיית לא פעל בשליחות שום ארגון. "דקות לפני הפיגוע הוא אכל עם עוד קבוצת פועלים ולא הראה כל סימנים שמשהו עומד לקרות, אבל אחר כך הוא נכנס לאמוק ולטירוף".

"ראש הממשלה ושר הביטחון מתקוטטים ביניהם על הקרדיט מי הראשון שיהרוס את בית המשפחה, עוד לפני שברור בכלל אם מדובר במחבל", קבל עו"ד קוקוש. לדבריו, יש תחושה "שיש כאן כתב אישום של מדינת ישראל נגד ערביי ישראל".

ניצב בדימוס מיקי לוי, שהיה בעבר מפקד מחוז ירושלים במשטרה, אמר כי "המשטרה והשב"כ נמצאים במזרח ירושלים ובשליטה מלאה מבחינת מודיעין. אך כשהאירוע מבוצע במוחו הקודח של אדם אחד אין שום דרך להביא מודיעין. אי אפשר להביא מידע מוקדם אם התכנון נעשה בידי בן אדם אחד". לוי ביקש ש"לא להאשים את כל תושביה הערבים של מזרח ירושלים. רובם ככולם נורמטיביים ובחרו לחיות בצד הישראלי בגלל מצב כלכלי ורמת חיים, אבל תמיד יש הרגשות קיפוח. הם מבקשים לחיות את חייהם בשקט ובשלום".

מעסיקיו של דוויאת סיפרו אתמול כי מדובר בבחור שקט ואמין שעובד בחברה ארבע שנים ומעולם לא הביע דעות נגד ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully