וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בקמפיין: קלינטון נאמה לצד אובמה

שני היריבים הדמוקרטים לשעבר נאמו ביחד בניו המפשיר וקראו לאמריקאים להצביע בעבור אובמה. "הבחירה היא בין העבר והעתיד"

הילרי קלינטון וברק אובמה הופיעו זה לצד זה בפעם הראשונה במסגרת קמפיין הבחירות של ברק אובמה לנשיאות ארצות הברית. השניים נאמו בזה אחר זה בעיר יוניטי שבניו המפשיר, כשהם עומדים ביחד על הבמה.

בדבריה הדגישה קלינטון כי היא תומכת ביריבה לשעבר וקראה לתומכיה להצביע בעבורו. "אני יודעת שהמפלגה הרפובליקאית קיוותה שלא אצטרף לאובמה, אבל יש לי חדשות בעבורם: אנו מפלגה אחת, אמריקה אחת, ולא ננוח עד שנשיג בחזרה את ההנהגה במדינה ונצעיד אותה לשלום, לשגשוג וקדמה במאה ה-21".

אובמה מצידו התייחס בנאומו לשורה ארוכה של היבטים, כאשר בכל פעם הדגיש את שיתוף הפעולה שבינו לבין קלינטון, וכי מדובר למעשה בבחירה בשניהם מול מקיין. בזמן הנאום עמדה קלינטון לצידו ומחאה כפיים בהתלהבות.

"אתם יכולים ללכת בעקבות ג'ון מקיין ולא להשיג כלום, או לתמוך בי ובהילרי ולהשיג את הטיפול הבריאותי הטוב ביותר", אמר אובמה בהתייחס לנושא הבריאות בארצות הברית. הוא גם דיבר על ההיבט הסביבתי, והדגיש את מחויבתו ל "עולם שהוא ירוק ובריא יותר". לדבריו, "זה מה שהילרי קלינטון מאמינה בו, זה מה שאני מאמין בו, וזאת הבחירה שיש לנו במערכת הבחירות הנוכחית".

בסיום נאומו אמר אובמה, כי "הבחירה הפעם אינה בין ימין ושמאל, או בין שמרנים וליברלים. הבחירה הפעם היא בין העבר והעתיד". לדבריו, "אני יודע שזה לא יהיה קל. זה לא יקרה תוך לילה. יהיו ימים שאנחנו כאמריקאים לא נסכים. אבל אני ראיתי אנשים בעלי דעות שונות מתקרבים ומתאחדים. כשהייתי בשיקגו ראיתי מתח בין שחורים ולבנים, והבנתי שהפתרון הוא להתחיל לעבוד ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully