וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידמן מגן על בועז יונה: "חייו כבר נהרסו"

שר המשפטים הגן על עסקת הטיעון בדיון בכנסת: "קוני הדירות לא היו מפיקים שום תועלת אם בועז יונה היה נידון ל-15 שנות מאסר"

שר המשפטים דניאל פרידמן דחה היום (רביעי) את הביקורת שנמתחה בכנסת על עסקת הטיעון שנחתמה עם הקבלן בועז יונה. פרידמן אמר כי יש יתרון שהעניין הסתיים בעונש לגמרי לא קל. פרידמן הוסיף כי צריך לזכור שחייו ועתידו של בועז יונה נהרסו".

פרידמן הוסיף כי "קוני הדירות לא היו מפיקים שום תועלת אם בועז יונה היה נידון ל-15 שנות מאסר. בהסדר הטיעון אין מניעה מרוכשי הדירות להגיש תביעת פיצויים נגד יונה, אם יתברר שיש לו רכוש".

ח"כ זהבה גלאון (מרצ) אמרה בדיון בכנסת כי "זו חרפה שהפרקליטות מועלת באינטרס הציבורי ובמקום למצות את הדין עם בועז יונה דואגת לאינטרסים שלו ולא של אלפי האנשים שנותרו ללא דיור. יש חשש שהעסקה תסכל את בירור האחריות של גורמים נוספים המעורבים בפרשה, בינהם ראשי הבנקים ואת היכולת לדרוש מהם לפצות את לקוחות החברה" .

על יונה נגזרו במסגרת הסכם הטיעון שבע שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי על סך ארבעה מיליון שקלים למשפחות נפגעי "חפציבה". במסגרת ההסדר שנחתם בין נציגי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה לבין עורך דינו של יונה, יאיר גולן, הוסכם כי הוא יודה באופן מלא באחריות לקריסת החברה. בנוסף, הוא יודה בביצוע שורה של עבירות פליליות בזמן ניהולו את החברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully