וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכנסת תוקפים הסכם בין קדימה לעבודה

בוקר ההסכם בין העבודה לקדימה חברי הכנסת תוקפים אותו בחריפות. ח"כ לבנת: "כוח המשיכה לשלטון של העבודה חזק מהמוסריות"

תגובות חריפות נאמרו הבוקר (רביעי) בכנסת נגד הסכם הפשרה בין מפלגת קדימה ומפלגת העבודה. בהסתכם שהתגבש במהלך הלילה, נקבע כי יוקדמו הפריימריז בקדימה בתמורה לביטול ההצעה לפיזור הכנסת, שתוכננה להיום.

ח"כ לימור לבנת (ליכוד) אמרה בתגובה להסכם כי "ממשלת השום דבר המפולגת והמסוכסכת עד צוואר תמשיך להתקמבן ולזגזג ותהפוך את ניהול המדינה ואזרחיה להפקר". היא ביקרה את מפלגת העבודה ואמרה כי היא והעומד בראשה "הוכיחו שכוח המשיכה שלהם לשלטון עולה על כל מוסריות".

ח"כ זהבה גלאון (מר"צ) קראה להשלכות ההסכם "הפקרות מוסרית, מדינית וביטחונית". לטענתה, "הפשרה של מפלגת העבודה מאפשרת את המשך כהונתו של ראש ממשלה שנמצא תחת חקירות לשלושה חודשים נוספים".

מהליכוד נמסר כי שר הביטחון ויו"ר מפלגת העבודה, אהוד ברק "שוב ברח, כפי שעשה לאחר דו"ח וינוגרד". בהודעה מטעם המפלגה שאלו "כיצד יכול ברק לשבת בממשלת אולמרט לאחר שאמר עליו כי איננו ראוי ואינו יכול להמשיך בתפקידו?".

ח"כ ישי: זו חלוקה בעד ונגד הילדים

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, אמר כי "מפלגת העבודה ממשיכה לעשות תרגילים מסריחים וקומבינות פוליטיות במקום לטפל בסוגיות החשובות, ובהן האיום הנשקף מאיראן וסוגיית גלעד שליט".

יו"ר מפלגת ש"ס, אלי ישי, אמר כי מפלגתו לא תיתן את ידה לקואליציה חלופית אם לא יוגדלו קצבאות הילדים. "יש פה התנגשות של אידיאולוגיות - של אלה שבעד הילדים ושל אלה שפועלים נגד הילדים", אמר ישי, והבטיח כי "עד ראש השנה תהיה לילדי ישראל תוספת קצבאות". בכירים במפלגה השאילו מטאפורות מגמר היורו הקרוב ואמרו כי קדימה והעבודה השיגו היום הארכה, אבל שכחו ש"עם ישראל נמצא בזמן פציעות".

ח"כ צחי הנגבי אמר לקול ישראל כי "גם ראש הממשלה וגם שר הבטחון גילו אחריות לאומית. הם הפגינו מחוייבות לטובת המדינה, ליציבות השלטונית, לצורך לשמר את הקואלציה ולחדש כקדם את מערכת היחסים החיונית כל כך בין ראש הממשלה לשר הביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully