וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחרור אסירים תמורת גופות מסכן את שליט"

ראש השב"כ הזהיר כי החזרת אסירים תמורת גופותיהם של רגב וגולדווסר מסכן את חיי שליט. קרנית גולדווסר: "הממשלה תדון ביום א' בעסקת השבויים"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: ארנון מעוז)

ראש השב"כ יובל דיסקין הזהיר בדיוני הקבינט המדיני ביטחוני כי שחרור אסירים חיים תמורת גופותיהם של אלדד רגב ואהוד גולדווסר עלול לסכן את חייו של גלעד שליט. בערוץ 1 דווח כי דיסקין נימק את עמדתו ואמר אם תצא לפועל עסקת החלפת גופותיהם של גולדווסר ורגב תמורת אסירים, חוטפיו של שליט ירגישו חופשיים להרוג אותו, בידיעה שישראל תסכים לערוך גם עסקה תמורת גופה.

בתוך כך, קרנית גולדווסר, רעייתו של החייל הנעדר אהוד גולדווסר אמרה בתום פגישה עם ראש הממשלה אהוד אולמרט כי "עסקת השבויים תובא ביום ראשון לאישור הממשלה". לדבריה, "אני יצאתי מהפגישה עם אולמרט עם תחושה מאוד קשה, הוא אמנם ניסה להסביר אך לא קיבלתי את כל דבריו", אמרה. "אני מקווה ששרי הממשלה יקיימו את הבטחתם ויתמכו בעסקה". היא הוסיפה כי היא מקווה "שאישור העסקה בממשלה ייעשה עוד קודם להכרזתם של החיילים הנעדרים כחללים. אני מרגישה שאפשר להחזיר את הנעדרים עוד היום".

נעם שליט: "הגיע הזמן למעשים"

גולדווסר גם התייחסה לאווירה הציבורית בימים האחרונים ואמרה: "אני מקבלת תמיכה רחבה מכל המגזרים בציבור. מאוד קשה לי שהמאבק האחרון להשבת אודי ואלדד נעשה מול גורמים פנימיים ישראל". כשנשאלה על עמדתו של אולמרט בנוגע לעסקה, השיבה גולדווסר כי "אינני יודעת מהי עמדתו של אולמרט ואני לא מעוניינת להעלות ספוקלציות".

"נגמר זמן הוויכוחים והספינים, הגיע הזמן למעשים", כך אמר נעם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד, בעצרת לציון שנתיים לחטיפת בנו. "היו לך אדוני ראש הממשלה שנתיים תמימות למצות את המשא ומתן", הוסיף שליט, "שנתיים לברר את כל הבירורים שבעולם, לבדוק את המחיר להתווכח עליו ולבדוק את כל האופציות שעומדות לרשות מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully