וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: "נשקול צעדינו בעקבות הקסאמים"

רה"מ הגיב על ירי 3 הרקטות לעבר מערב הנגב: "מדובר בהפרה בוטה של הסכם הרגיעה". ח"כים באופוזיציה: "הממשלה נכשלה"

ראש הממשלה אהוד אולמרט הגיב הערב (שלישי) לראשונה לירי שלוש רקטות הקסאם לעבר מערב הנגב. לדבריו, "מדובר בהפרה בוטה וחד משמעית של ההבנות במסגרת הרגיעה". הוא הוסיף כי "אמרנו מלכתחילה כי הפסקת האש היא שברירית וייתכן שתהיה קצרת מועד, ישראל תשקול את צעדיה".

ירי הרקטות לעבר מערב הנגב גם עורר תגובות נזעמות בכנסת. "הסכם הכניעה השיג את מטרותיו - ביטחון ולגיטימציה לחמאס מפני הקהילה הבינלאומית והמשך הטרור נגד תושבי הדרום", אמר יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. "הדבר מוכיח כי הממשלה אינה מסוגלת לטפל בנושא הביטחון, ולכן על סיעות הבית לתמוך בפיזור הכנסת".

ח"כ ישראל כץ (ליכוד) אמר כי "הממשלה נכשלה - גם הפקירה את גלעד שליט וגם אין רגיעה. הרגיעה נשברה עוד לפני שהתחילה. הממשלה חייבת להגיב מיד בעוצמה חריגה מול הירי על שדרות, אחרת תאבד ההרתעה הישראלית ותושבי הנגב יהפכו להפקר".

"לממשלה אין זכות קיום"

חבר מפלגת קדימה ח"כ שי חרמש, תושב עוטף עזה, תקף את שר הביטחון. "הבוקר הכריז אהוד ברק בסיור ליד הגדר של עזה כי 'רגיעה תיענה ברגיעה'. אני שואל ומצפה לראות כיצד תיענה התוקפנות שהחלה כעת כלפי ישובי עוטף עזה?"

גם ח"כ אריה אלדד (איחוד לאומי-מפד"ל) הצטרף לביקורת על הממשלה. "אחרי שהממשלה נכנעה לחמאס והסכימה להפסקת אש אחרי שבגדנו בגלעד שליט בכך שהסכמנו לפתיחת המעברים לפני שחרורו, אמרו הערבים מה הם חושבים על ממשלת הסמרטוטים של ישראל וירו קסאמים על שדרות", אמר. "אין ספק: לממשלה הזאת אין זכות קיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully