וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ: "לא בטוח שאציג מועמדותי לבחירות"

לדברי רה"מ בראיון ל"א-שרק אל אווסט", "המו"מ להחזרתם של רגב וגולדווסר עדיין לא הגיע לסיומו". על הרגיעה: "אם ימשיכו הברחות הנשק לעזה, נחדש התקיפות נגד חמאס"

"המשא ומתן לשחרורם של אלדד רגב ואהוד גולדווסר דורש עוד זמן ועדיין לא הגיע לסיומו", כך אמר ראש הממשלה אהוד אולמרט בראיון לעיתון "א-שרק אל אווסט", היוצא בלונדון. לדבריו, "בימים אלו מתנהל מו"מ מרוכז לשחרורו של גלעד שליט".

אולמרט התייחס גם להסכם הרגיעה עם חמאס ואמר כי אם לא ייפסקו הברחות הנשק לרצועת עזה, ישראל תראה בכך הפרה של ההסכם ותחדש את התקיפות נגד יעדי חמאס. בתוך כך, אולמרט צפוי לצאת הבוקר (שלישי) למצרים כדי לדון עם הנשיא המצרי חוסני מובארק על הרגיעה בעזה ועל פרטי המו"מ לשחרור גלעד שליט.

כשנשאל על תמיכתם הצפויה של שרי ה"עבודה" בהקדמת הבחירות, השיב אולמרט כי יפטר את השרים שיציבעו בעד הצעת החוק לפיזור הכנסת. הוא הוסיף כי אינו בטוח שיציג את מועמדותו אם יוקדמו הבחירות. אולמרט התייחס גם לחשדות המיוחסים לו ואמר כי "גם שרון, נתניהו וברק נחשדו בעבירות דומות". הוא אף לא שלל את האפשרות כי "רודפים אותו בשל פעילותו המדינית".

אולמרט גם התייחס לראשונה לתרגול התקיפה באירן ואמר כי "מדובר בהכנות של צה"ל להתמודד עם האתגרים הניצבים בפני ישראל". לדבריו, "ישראל לא תוכל לשבת בחיבוק ידיים נוכח ההתחמשות הגרעינית של מי שמבקש להשמידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully