וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאי במקדוניה חשוד שרצח שלוש נשים

העיתונאי נעצר לאחר שדיווח בעיתון על פרטים שלא פורסמו על ידי המשטרה. חשוד כי אנס וביתר את הנשים שהיו בשנות ה-60 לחייהן

עיתונאי במקדוניה מואשם כי רצח ואנס שתי נשים ואח"כ דיווח על כך בעיתון. העיתונאי ולדו טנסקי, חשוד במעשה רצח נוסף וכמו כן תושאל על ידי השוטרים בדבר היעלמותה של אישה רביעית.

רשת BBC דיווחה כי המשטרה במקדוניה החלה לחשוד בו לאחר שציין מספר פרטים על מקרי הרצח בדיווחיו, שאותם לא פרסמו לעיתונות. מקרי הרצח אירעו בעיר קיסבו בדרום מערב מקדוניה. קרובי משפחה של הנרצחות סיפרו כי טנסקי ביקר אצלם לאחר הרצח ואמר כי הוא מבצע תחקיר של מעשי הרצח עבור העיתון בו עבד.

"הוא בא לביתנו ודיברנו, הוא שאל מספר שאלות עליה", סיפר זורן טמלקוסקי, בנה של זיבנה טלמקוסקי, בת 65, שגופתה נמצאה מוקדם יותר השנה, "מי היה יכול להאמין שהוא יהיה חשוד ברצח".

מעצרו של טנסקי, בן 56, הוארך ב-30 יום. לפי החשד הוא חטף והתעלל בנשים בשנות ה-50 וה-60 לחייהן לפני שביתר אותן לחתיכות והשליך אותן בשקיות פלסטיק. "הוא תושאל לגבי מקרה נוסף של היעלמות של אישה בת 78 שטרם נמצאה", סיפר דובר המשטרה במדינה איבו קוטבסקי. "הקורבנות נמצאו כשהן ערומות והן נחנקו בעזרת חוטי טלפון, כל הקורבנות היו נשים מבוגרות מאותה שכונה", הוסיף קוטבסקי.

עורך העיתון שבו עבד טנסקי סיפר כי "כולנו היינו המומים לאחר שנודע לנו כי הוא חשוד במעשים, הוא היה איש שקט, ולעולם לא הייתי מאמין שהוא מסוגל לבצע מעשים נוראים שכאלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully