וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי מוצא עלית פונו מבתיהם בעקבות שריפה

12 צוותי כיבוי, בהם גם שני מטוסים ומסוק, פועלים לכיבוי שריפה שפרצה ביער בין היישוב למבשרת ציון. לא ידוע על נפגעים

תושבי מוצא עלית, סמוך לירושלים, פונו אחר הצהריים (ראשון) מבתיהם, בעקבות שריפה שפרצה ביער שבין היישוב לבין מבשרת ציון. משירותי הכבאות בבית שמש נמסר, כי אין נפגעים וכי צוותי הכיבוי, בהם גם שני מטוסים ומסוק, השתלטו על האש שהגיעה עד לפאתי הבתים. צוותי הכיבוי עדיין פרוסים ביישוב כדי לוודא שהיא לא תשתולל שוב.

השריפה שפרצה אחר הצהריים היא רק אחת בסדרה של שריפות שהשתוללו באזורים שונים בארץ ביממה האחרונה. מוקדם יותר השתלטו צוותי כיבוי משירותי הכבאות יזרעאל על שריפת יער גדולה שפרצה בגלבוע וביער גבעת המורה בשיתוף פעולה של שני מטוסי כיבוי. לא היו נפגעים.

אתמול אחר הצהריים (שבת) פרצה שריפה באזור שבין אבו גוש למעלה החמישה. לפי החשד, היא נגרמה כתוצאה מהצתה. תשעה צוותי כיבוי בסיוע שלושה מטוסים הצליחו לכבות את השריפה שהשתוללה במשך מספר שעות וכילתה כ-500 דונם של חורש טבעי. לא היו נפגעים באירוע, אך נזק כבד נגרם לשני בתי ספר באזור "אלון", ו"מרחבים".

השריפה, שסיכנה בתי מגורים באזור, התפשטה לכיוון מעלה החמישה והמשטרה החליטה לפנות את המלון ביישוב וכן את הבריכה הסמוכה. כמו כן פונו חמישה בתים באבו גוש ותושבים רבים עזבו את האזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully