וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמי מודיעין: "להכריז שהחטופים מתים"

ראיות שנאספו באחרונה מלמדות כי ישנה סבירות "יותר מגבוהה" שרגב וגולדווסר אינם בין החיים. אייל רגב: "רק השבתם תסיר את הספק"

גורמי מודיעין ממליצים להכריז על שני החיילים החטופים אהוד גולדווסר ואלדד רגב, כחללים שמקום קבורתם לא נודע. על פי הערכות עדכניות בירושלים, ראיות שונות שנאספו באחרונה מלמדות בסבירות יותר מגבוהה כי השניים אינם בין החיים. בשל ההמלצה, מסתייגים לפי שעה גורמים ביטחוניים משחרורו של המחבל סמיר קונטאר.

אייל רגב, אחיו של אלדד מבהיר כי אין שינוי בעמדת המשפחה לגבי שחרור החטופים. "אני לא יודע אם זו המלצה חד משמעית של מערכת הביטחון. מבחינתנו להסיר את הספק הנורא הזה זה רק להחזיר את אלדד ואודי הביתה", אמר אייל בראיון לגלי צה"ל.
מוקדם היום אמרו גורמי ביטחון, כי אם החיילים החטופים אינם בין החיים, תהיה זו טעות לשחרר תמורתם אסירים חיים הכלואים בישראל, ובפרט את המחבל סמיר קונטאר הנחשב נכס אסטרטגי עבור חיזבאללה.

לדברי הגורמים, השבת קונטאר ללבנון עלולה לסכן את שלומו של גלעד שליט. "מהלך שכזה יגרום לחמאס להבין כי ישראל מוכנה לשלם הרבה גם עבור חייל מת", אמרו הגורמים לגלי צה"ל. "צריך להבין שאם ארגוני הטרור יוצאים מתוך נקודת הנחה שמבחינתנו אין הבדל אם שמרו על חייו או לא שמרו על חייו, אז אין להם שום אינטרס לשמור על חייו של שליט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully