וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידמן: "רגיעה בלי שליט - טירוף מערכות"

שר המשפטים תקף בחריפות את הסכם הרגיעה שחתמה הממשלה עם חמאס. לדבריו, זוהי "שגיאה אסטרטגית ממדרגה ראשונה"

שר המשפטים דניאל פרידמן תקף היום (ראשון) בחריפות את הסכם הרגיעה עם חמאס ואמר כי "אין מנוס מלומר את הדברים כהוויתם - מדובר בשגיאה אסטרטגית ממדרגה ראשונה". פרידמן הוסיף, כי "המחיר כבד ומדינת ישראל איננה יכולה ולא תוכל לשאת בו". בקול ישראל דווח, כי שר המשפטים כינה את פתיחת המעברים בלי שחרור החייל החטוף גלעד שליט "טירוף מערכות".

בתוך כך, הדיון בעתירת הוריו של החייל החטוף גלעד שליט למנוע את פתיחת המעברים לעזה בבג"ץ, נדחה וייערך ב-12:00 בצהרים. בעתירה, שהוגשה באמצעות עורכי הדין פרופסור אריאל בן דור, אלדד יניב ושרון שטיין, טוענת משפחת שליט, כי הסכם הרגיעה עם חמאס לא כולל את שחרור גלעד – בניגוד להבטחות שקיבלו מהממשלה. כמו כן, הם טוענים כי פתיחת המעברים עלולה לסכן את חייו.

"ההימנעות מלכלול את שחרור שליט בהסכם הרגיעה מהווה הפרה בוטה של ראשי המדינה של כל ההתחייבויות שניתנו לנו, לרבות בימים אלה ממש בפגישה האחרונה עם ראש הממשלה", כתבו פרקליטיו של נועם שליט, לראש הממשלה אהוד אולמרט, שר הביטחון אהוד ברק, שרת החוץ ציפי לבני והיועץ המשפטי לממשלה מני מזוז. "עמדתה של ישראל מסכנת את חייו של גלעד", המשיכו, "וקיימת הסתברות גדולה שבעקבות פתיחת מעבר רפיח ללא פיקוח מצד מדינת ישראל, תסוכל האפשרות לשחרורו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully