וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוריג'ינים יפגעו בתיירות במחאה על גזענות

הילידים באוסטרליה מאיימים להפסיק את התיירות בהר האולורו. זקן שבט: "הממשלה מציירת אותנו כאלכוהוליטים שמתעללים בנשים"

האבוריג'ינים באוסטרליה מאיימים להשבית את האתר התיירותי המפורסם בהר האולורו במחאה על פעילות הממשלה האוסטרלית להפחתת מקרי ההתעללות המינית בילדים. כחלק מפעילות זו הממשלה הטילה חרם על אלכוהול ופורנוגרפיה, בד בבד עם פיקוח נוקשה על השימוש בכספי הרווחה.

"אנחנו צריכים לנקוט פעולה בכדי לעצור את החקיקה הגזענית הזו", אמר וינס פורסטר, זקן שבט המוטיטוג'ולו - בעל המשמורת המסורתי של הר האולורו, בעצרת בסידני. פורסטר התעקש שהאבוריג'ינים צויירו כאלכוהוליסטים אלימים המכים נשים ומתעללים בילדים, וטען כי פעולות הממשלה הן אסון. "אנחנו הולכים לזרוק אבן גדולה על תעשיית התיירות. אנו נסגור את הטיפוס להר, ואף אחד לא יעלה על אולורו שוב לעולם".

על פי דיווח רשת ה-BBC, הפעילות החלה כתוצאה מהחלטת ממשלת אוסטרליה הקודמת. ההחלטה מבוססת על דו"ח שהעיד על התעללות בילדים בקרב הילידים. הממשלה שלחה כוחות צבא, משטרה וצוותים רפואיים, ליותר משבעים מושבות ילידים.

לעומת זאת, אמר ראש ממשלת אוסטרליה, קווין רוד, כי "ב-12 החודשים האחרונים נעשתה התקדמות רבה, אך נשאר עוד הרבה לעשות בכדי לעמוד ביעדנו לסגירת הפערים באורח חייהם של הילידים".

הר אולורו הוא תצורת אבן חול גדולה, הממוקמת במרכז אוסטרליה. האולורו מקודש לשבטי הפיטג'אנטג'טג'ארה והיאנקונטג'אטג'ארה, השבטים האבוריג'ינים של האזור. בהר יש מעיינות רבים, מקווי מים, מערות וציורים עתיקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully