וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבייג'ין שוקלים לזנוח את ה"בול פגיעה"

מארגני האולימפיאדה מתחבטים בשאלה, האם להחליף את שירותי הכריעה הציבוריים הפופולרים לשירותי ישיבה, עבור אורחיהם מהמערב

מארגני האולימפיאדה בבייג'ין הודיעו היום (שישי), כי הכשירו 8,000 איש שיהיו אחראים לניקיון ואחזקה שוטפת של שירותים ציבוריים בעיר. כל אחד מהם יופקד על תא שירותים ספציפי. הקבוצה עברה שיעורי הגיינה בסיסית וטכניקות ניקיון. בנוסף, כל חבריה הם בעלי ידע אולימפי רחב וכולם בקיאים באנגלית מדוברת. כך דיווחה סוכנות הידיעות הסינית. בכל שבוע תיערך בדיקה סלקטיבית של התאים ותוצאותיה יפורסמו באתר האינטרנט של הוועדה המוניציפלית של העיר.

בייג'ין מתחבטת כעת גם בשאלה, האם להחליף את השירותים הציבוריים הפזורים ברחבי העיר. לדבריהם, ידוע להם כי המערביים מעדיפים שירותי ישיבה, "שהם נוחים יותר ומתאימים יותר למוגבלים ולקשישים". עם זאת, שירותי כריעה, או שירותי "בול פגיעה" (שירותים בהם אין אסלה והמשתמש כורע מעל חור ברצפה) הם מאוד נפוצים בשירותים הציבוריים בסין והם נחשבים הגיינים יותר כיוון שהם לא באים במגע עם גוף המשתמש.

המארגנים היו כל כך טרודים בשאלה, עד שהחליטו לערוך למעלה מ-30 "מבחני שטח". לדבריהם, שירותי הבול פגיעה גררו תלונות רבות מזרים. "לא כל השירותים יוחלפו. אך אלו שישמשו את העיתונאים, הספורטאים ואת ה-VIP אכן יוחלפן", אמר יאו הוי, חבר הוועדה המארגנת של המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully