וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן: מורדים סונים הוציאו להורג שוטרים

קבוצת אירנים ממוצא סוני חטפה בסוף השבוע עבר 16 שוטרים לאחר התקפה אלימה על תחנת משטרה. הם דורשים את שחרור חבריהם מהכלא

קבוצת מורדים סונים הרגה שני שוטרים אירנים, לאחר שחטפה קבוצה של קציני משטרה בשבוע שעבר, באיזור הגבול עם פקיסטן. כך דיווחה היום (שישי) רשת הטלוויזיה "אל ערבייה". בקלטת וידאו שפירסמו המורדים, נראים שני גברים שעיניהם מכוסות עומדים על ברכיהם. מייד לאחר מכן בוצעה ההוצאה להורג, אך ברשת הטלוויזיה העדיפו לא לשדר את התמונות הקשות.

קבוצת המורדים "ג'ונדולהה" (חיילי האלוהים) איימה אמש כי תהרוג את השוטרים שבידיה במידה שטהרן לא תמלא את דרישותיהם, הכוללות שחרור חבריהם הכלואים ממעצר. הם הציבו אולטימטום, כי עד 27 ביוני יוציאו להורג את כל החטופים שברשותם. לטענת הממשל באירן, הקבוצה חטפה בסוף השבוע עבר 16 שוטרים לאחר התקפה אלימה על תחנת משטרה.

בשנת 2007 הקבוצה נטלה אחריות לפיגוע נגד אוטובוס שהסיע חיילים ממשמרות המהפכה, בו נהרגו 11 בני אדם. האירנים טוענים כי הקבוצה היא זרוע של אל קאעדה באירן. בעבר האשימה טהרן את וושינגטון ואת לונדון בניסיון לערער את יציבות המדינה על ידי תמיכה בקבוצות מורדים בעיקר באיזורי הגבול הרגישים ביטחונית. זאת לאחר שבארה"ב האשימו את אירן בסיוע לקבוצות מורדים שיעים בעירק, הנלחמות נגד הצבא האמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully