וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עסקת השבויים תכלול מידע על רון ארד"

כך אמרו גורמים מדיניים לגלי צה"ל היום. העיתון הלבנוני א-דינר: "הדרישה הישראלית למידע על רון ארד תביא לדחיית העסקה"

גורמים מדיניים אמרו היום (שישי) כי במסגרת העסקה המתגבשת להחזרת החיילים החטופים החיילים החטופים בלבנון אלדד רגב ואהוד גולדווסר, ימסור חיזבאללה לישראל דו"ח המפרט את כל המידע שיש בידיו לגבי הנווט הנעדר רון ארד. ואולם, בגלי צה"ל דווח כי לדברי הגורמים, ככל הנראה לא יהיו בדו"ח פרטים שאינם ידועים כבר, או מידע שלא נמסר עדיין לישראל.

עסקת חילופי השבויים בין ישראל לחיזבאללה עלולה להידחות שוב, מכיוון שישראל דורשת מהארגון למסור לה במסגרת העסקה, מידע על הנווט הנעדר רון ארד. כך דיווח היום (שישי)העיתון הלבנוני א-דינר.

שר הביטחון אהוד ברק אמר אתמול במהלך ביקור בפריז, כי המגעים להחזרת רגב וגולדווסר יסתיימו "בתוך ימים עד שבועות".

אולמרט ייצא למצרים

במקביל, מצרים הודיעה הבוקר (שישי), כי רק לאחר שתושלם עסקת חילופי האסירים בין ישראל לחמאס, יוסר לחלוטין המצור מעל רצועת עזה. בקול ישראל דווח, שדובר משרד החוץ המצרי חוסאם זאקי אמר בראיון לערוץ אל ערבייה, כי שחרור שליט אינו כלול בשלב הראשון של הרגיעה. לדבריו, צריך לייצב את ההסדר לפני שניתן יהיה להתקדם לשלבים הבאים ולשחרר את האסירים.

ראש הממשלה אהוד אולמרט צפוי לצאת ביום שלישי הקרוב למצרים לצורך פגישה עם הנשיא חוסני מובארק. השניים סיכמו על הפגישה לפני מספר שבועות, והם צפויים לדון בקידום העסקה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט, ברגיעה בין ישראל לחמאס ובמאמצים להביא לסיום האלימות בגבול רצועת עזה. הממונה על המשא ומתן לשחרור החיילים החטופים עופר דקל צפוי להתלוות לאולמרט, בניסיון לקדם את המשא ומתן לשחרור שליט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully