וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי גולדווסר לרה"מ: "שחרר את קונטאר"

אמו של החייל החטוף קראה לאולמרט להסכים לעסקת חילופי שבויים. "איך יש באנשי צבא, השותפים במחדלים, העוז להתנגד לעסקה?"

מיקי גולדווסר, אמו של החייל החטוף אהוד, פנתה אמש (רביעי) לראש הממשלה אהוד אולמרט במכתב, בו קראה לו לקדם עסקה לשחרור בנה וחברו אלדד רגב תמורת האסיר הלבנוני סמיר קונטאר. "שר הביטחון זימן אליו את ראשי הצבא, כדי לדון איתם על שחרור סמיר קונטאר כנגד החזרתם של בני ואלדד. היו מהם שהתנגדו. ואני שואלת: איך יש בהם העוז להתנגד? הם אלה שהיו שותפים במחדלים ואיפשרו את חטיפתם", כתבה גולדווסר.

"לעומתם, יש קצינים העומדים בכל תוקף על הצורך בהחזרתם של החטופים הביתה מתוך הבנה שמשבר אי האימון בציבור יהיה בלתי הפיך ויגרום להשתמטות מרובה מהצבא", המשיכה.

"על הטענה שאם יוחלף קונטאר ייחטפו עוד אנשים", כתבה גולדווסר, "אני יכולה לומר רק שלו קונטאר היה מוחלף בעסקת טננבאום, לא היית קורא את מכתבי היום. לעומת זאת – אם קונטאר לא יוחלף היום, יהיו עוד חטיפות והפעם אולי גם אזרחים ישראלים המטיילים להנאתם בחו"ל".

"אם העסקה לא תתבצע בגלל ישראל", סיכמה גולדווסר, "חיזבאללה יזכה בכל נקודות הזכות גם בתוך עמו ובעיקר בארצות העולם. הוא יציג את עצמו כמי שהלך לקראת ישראל והנה ישראל היא זו שמטרפדת את העסקה בגלל רצון במידע שהוא אינו יכול לספק וישראל יודעת זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully