וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: מתפשטת למען נפגעי רעידת האדמה

סטודנטית שפרסמה תמונות של עצמה בלבוש מינימלי מעוררת מחלוקת בסין. "זוהי דרכי לתרום את חלקי בסיוע לקורבנות הרעש"

סטודנטית סינית בת 19 מצאה דרך מקורית לגייס תרומות למען קורבנות רעידת האדמה – פרסום תמונות של עצמה באינטרנט בביגוד מינימלי. מעשיה של הצעירה, המכנה עצמה שיאו יון, מעוררים תרעומת בסין, אך היא אומרת שזוהי דרכה לתרום את חלקה בסיוע לקורבנות. באתר "אננובה" דווח כי יון חיה בבייג'ינג אך במקור היא ממחוז סצ'ואן שנפגע קשות ברעש האדמה ורצתה לעודד אנשים לתרום.

"זה מעודד לראות אנשים תורמים כדי לעזור. אני אפרסם תמונות נוספות שלי כדי להביא עוד אנשים לתרום", אמרה יון. "אני עדיין סטודנטית, אז אני עושה את חלקי בדרכי שלי. אני פשוט רוצה לתת משהו בחזרה למחוז הולדתי".

בפורום שבו משתמשת יון מוצגות כעת למעלה ממאה תמונות. באחת מהן נראית יון מחייכת למצלמה כשהיא שוכבת על שמיכה לבנה, לבושה בתחתונים וחזייה. מחשופה מבצבץ מתחת לידיה התומכות בסנטרה. למעלה ממיליון כניסות לשרשור שלה בפורום נרשמו בימים האחרונים.

לא כל הגולשים תומכים ביוזמה יוצאת הדופן. בלוגר אחד כתב: "חבל שהנערות המודרניות כל כך חסרות בושה. האם זה כל שהן יודעות לעשות? מה קרה לכבוד שלהן?" יון סיפרה בפורום כי היא "הרגישה נורא וכמעט פרצה בבכי" לאחר קריאת כמה מהתגובות החריפות יותר.

"אני לא מתחרטת שפרסמתי את התמונות – אני רק מצטערת שהן נצפות על ידי אנשים שלא מסוגלים להעריך אותן".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully