וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם שליט שוקל לעתור לבג"ץ נגד הרגיעה

אביו של החייל החטוף גלעד טוען במכתב לבכירים בממשלה, כי עמדתה של ישראל מסכנת את חייו של גלעד. "פתיחת המעברים עלולה לאפשר את העברת גלעד למדינה אחרת"

"ההימנעות מלכלול את שחרור שליט בהסכם הרגיעה מהווה הפרה בוטה של ראשי המדינה של כל ההתחייבויות שניתנו לנו, לרבות בימים אלה ממש בפגישה האחרונה עם ראש הממשלה", כך כתבו היום (רביעי) פרקליטיו של נועם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד, לראש הממשלה אהוד אולמרט, שר הביטחון אהוד ברק, שרת החוץ ציפי לבני והיועץ המשפטי לממשלה מני מזוז.

"עמדתה של ישראל מסכנת את חייו של גלעד", המשיכו, "וקיימת הסתברות גדולה שבעקבות פתיחת מעבר רפיח ללא פיקוח מצד מדינת ישראל, תסוכל האפשרות לשחרורו בעתיד". פרקליטיו של שליט, פרופ' אריאל בן דור, אלדד יניב ושרון שטיין, הוסיפו כי אם לא יקבלו תשובה מספקת בתוך 48 שעות, הם ישקלו לעתור לבג"ץ.

בראיון לערוץ 2 אמר נועם שליט, כי "עד לרגע זה, לאחר 24 שעות שפורסם שיש הסכם רגיעה, עדיין לא קיבלנו שום אינפורמציה רשמית משום גורם רשמי". לדבריו, "אנחנו חוששים שפתיחת המעברים תגרום לישראל לאבד את המנופים האחרונים שיש לה בנושא הזה של גלעד, והנושא הזה יתמוסס ויימשך עוד שנים רבות, ולצערי גם עלול לסכן את גלעד".

שליט הזכיר את היעדרותו הממושכת של הנווט רון ארד, ואמר כי "למדנו את הלקח של משפחת ארד, את הטרגדיה, לצערי, של משפחת ארד, ואנחנו מנסים להימנע מלחזור על זה". שליט אמר כי לא שוחח עם בני משפחתו של הנווט. "אנחנו נאלצים להשתמש כל פעם בטרגדיה של משפחת ארד על מנת להפיק את הלקחים, אבל פשוט אין לנו ברירה", הסביר.

שליט גם הגיב לדברי ראש הממשלה אחר הצהריים לפיהם, "שחרורו של שליט כלול בהבנות הרגיעה", ואמר כי "אנחנו כבר שומעים את זה שנתיים, והתקווה הזו שהוא מביע, לצערי, אין לה שום תוצאות בשטח - כבר שנתיים בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully